Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza re-launche brandu Lybar se zaměřením na spotřebitelské vnímání značky
Burianová, Aneta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Doležel, Lubomír (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá retro brandem Lybar z pohledu českých spotřebitelů. Hlavním cílem je zjistit, zda a případně jak se změnil pohled a názor spotřebitelů na tuto značku po provedení re-launche a představení nové řady Lybar PROMISS. Teoretická část této práce v první řadě definuje základní pojmy týkající se značek a jejich re-launchů. Dále se zabývá fenoménem retro marketingu, jeho faktory úspěchu a příklady z praxe. Jádrem praktické části je analýza kvantitativního dotazníkového šetření. Klíčové je porovnání názoru spotřebitelů na značku Lybar před a následně po představení nové, moderněji laděné, řady Lybar PROMISS. Na základě výsledků vlastního výzkumu a analýzy prodejních dat je zhodnocen úspěch re-launche retro brandu Lybar a jsou navrhnuta další doporučení pro značku.
Position of traditional brands on the current market - Tatranky Opavia
Zahoranská, Jana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Krátký, Stanislav (oponent)
V diplomové práci se do hloubky věnuji zhodnocení tržního postavení několika tradičních značek z portfólia společnosti Opavia. V jednotlivých částech diplomové práce analyzuji, v čem je charakter tradičních značiek specifický a také odlišný od značek ostatních. Podrobně sa věnuji především Tatrankám Opavia. Práce je koncipovaná jako porovnaní marketingového mixu Tatranek Opavia s marketingovými mixami dalších dvou tradičních značek portfólia společnosti, a to se značkami Fidorka a Kolonáda. V závěru navrhuji další kroky, které by měli být v souvislosti s Tatrankami podstoupené.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.