Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Jedličková, Lucie ; Čermák, Lubomír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním marketingu v sektoru služeb, konkrétně v advokacii. Cílem bylo provést analýzu uplatnění marketingu v dané advokátní kanceláři. Na základě vhodných metod byl sledován a vyhodnocen aktuální stav marketingové gramotnosti v určené advokátní kanceláři. Výsledkem provedených analýz bylo definování bariér, překážek, rezerv a příležitostí při uplatňování marketingu v této advokátní kanceláři. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu služeb, uvádí do oblasti advokacie a seznamuje s použitými metodami. Praktická část analyzuje současný stav v advokátní kanceláři. Pomocí vhodných metod jsou navržena opatření, směřující k eliminaci bariér, překážek a rezerv a k využití existujících příležitostí.
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering the Czech Market
Bedřich, Lukáš ; Rygl, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis focuses on the marketing analysis of company Eltechklima s.r.o. The main aim was to recommend a marketing strategy for successful entry into the Czech market. Marketing analysis was carried out by using models and analysis of the internal and external environment. In the last chapter are recommended specific steps for the company Eltechklima s.r.o., which will improve the company´s entry position in the Czech market.
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Štancl, Jan ; Ulč, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou trhu 3D grafiky, především hledáním trendů, výzev, příležitostí, analýzou konkurence a segmentací trhu, ale také analýzou vybrané společnosti. Následuje výběr vhodných segmentů, stanovení cílů společnosti a navržení vhodné marketingové strategie, rozvoj lidských zdrojů, implementace strategie, finanční náklady na strategii a zhodnocení pro vybranou společnost.
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering the Czech Market
Bedřich, Lukáš ; Rygl, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis focuses on the marketing analysis of company Eltechklima s.r.o. The main aim was to recommend a marketing strategy for successful entry into the Czech market. Marketing analysis was carried out by using models and analysis of the internal and external environment. In the last chapter are recommended specific steps for the company Eltechklima s.r.o., which will improve the company´s entry position in the Czech market.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Jedličková, Lucie ; Čermák, Lubomír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním marketingu v sektoru služeb, konkrétně v advokacii. Cílem bylo provést analýzu uplatnění marketingu v dané advokátní kanceláři. Na základě vhodných metod byl sledován a vyhodnocen aktuální stav marketingové gramotnosti v určené advokátní kanceláři. Výsledkem provedených analýz bylo definování bariér, překážek, rezerv a příležitostí při uplatňování marketingu v této advokátní kanceláři. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu služeb, uvádí do oblasti advokacie a seznamuje s použitými metodami. Praktická část analyzuje současný stav v advokátní kanceláři. Pomocí vhodných metod jsou navržena opatření, směřující k eliminaci bariér, překážek a rezerv a k využití existujících příležitostí.
Současná výtvarná reklamní fotografie v ČR
Stejskalová, Eliška ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Portel, Robert (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tendencemi současné výtvarné reklamní fotografie, vyplývajících z výsledků kvalitativně kvantitativního výzkumu. Teoretická část je zaměřena na výchozí problematiku médií, psychologie reklamy. Stěžejní částí je prostředek fotografie, vizuální a technické prvky, z kterých se obraz skládá a jejich psychologickým působením na spotřebitele. Segmentace trhu předkládá informace o prostředí, kde se výtvarná reklamní fotografie vyskytuje, kdo je jejím zadavatelem a na které spotřebitele cílí. Praktická část obsahuje výzkum sledující opakující se prvky, které na základě poznatků z první části hodnotí a interpretuje.
Strategická analýza vzdělávací instituce
Marešová, Veronika ; Jakl, Martina L. (vedoucí práce) ; Křížek, Miroslav (oponent)
Předmětem bakalářské práce je vnitřní a vnější analýza nově vznikající společnosti působící v oblasti jazykového vzdělávání a souvisejícího servisu. Teoretická část představuje základní aplikované modely a popisuje jejich klíčové techniky. Část praktická uvádí souhrnné zhodnocení a posudek situace společnosti. Závěrečná kapitola předkládá strategické cíle, firemní hodnoty a dílčí strategie podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.