Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikace města Mikulov v letech 2012-2013
Pláničková, Karolína ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Předmětem této bakalářské práce na téma Komunikace města Mikulov v letech 2012 - 2013 je deskripce a analýza komunikačních aktivit města Mikulov v oblasti cestovního ruchu. Práce analyzuje aktivity města v rámci komunikačního mixu, informačních center, prezentace na veletrzích a spolupráce s partnerskými městy. Zaměřuje pozornost na vinařskou, aktivní a kulturní turistiku, která představuje potenciál pro růst cestovního ruchu v budoucnu. V závěru definuje práce pomocí SWOT analýzy silné a slabé stránky komunikace města a předkládá návrh na zlepšení komunikačních aktivit do budoucna.
Komunikace města Hradec Králové v letech 2009-2011
Baláž, Ondřej ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce na téma Komunikace města Hradec Králové v letech 2009-2011 analyzuje komunikační aktivity vyvíjené statutárním městem Hradcem Králové zejména v oblasti cestovního ruchu. Rozlišuje přitom komunikaci v České republice a v zahraničí. Práce zkoumá jednotlivé propagační aktivity - jak v rámci informačních center, sdruženích cestovního ruchu, prezentace na veletrzích, - tak i prostřednictvím spolupráce s partnerskými městy. Cílem bylo zjistit, do jaké míry jsou tyto kanály využívány efektivně a zda Hradec Králové svou komunikaci v cestovním ruchu řídí plánovitě v rámci destinančího managementu. Pozornost je věnována i samotnému městu z pohledu historie, urbanismu a hlavních turistických atraktivit. Ze zpracovaného materiálu vychází SWOT analýza, která popisuje nedostatky a vyzdvihuje úspěšné počiny Hradce Králové v komunikaci k návštěvníkům. Analýza zárověn naznačuje příležitosti města. Práce obsahuje konkrétní doporučení pro zlepšení destinačního managementu města tak, aby se Hradec Králové v budoucnu mohl lépe prosadit a vymezit v konkurenci ostatních měst jako město kulturních akcí a hostitelské město významných kongresů.
Tvorba tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu
ŠTROBLOVÁ, Barbora
Destinační marketing a management je nedílnou součástí každé destinace cestovního ruchu. Smyslem destinačního marketingu je snaha o dosažení společného cíle prodej destinace za pomoci fungující spolupráce všech zainteresovaných subjektů v daném místě. Cílová oblast v daném regionu je typická významnou nabídkou atraktivit cestovního ruchu a infrastruktury cestovního ruchu. Tato práce je zaměřena na tvorbu tematického produktu města Třebíč jako destinace cestovního ruchu. Cílem této práce je identifikovat jedinečné prodejní vlastnosti destinace na základě silných a slabých stránek potenciálu cestovního ruchu města Třebíč, dále pak návrh marketingového mixu pro tematický produkt města jako destinace cestovního ruchu.
Zhodnocení ekonomického přínosu cestovního ruchu pro královské město Kadaň
Flégrová, Karolína ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Gvoždiáková, Tereza (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnocení ekonomického přínosu cestovního ruchu v destinaci Kadaň. Pro tuto evaluaci je použita metoda regionalizace statistik pro vyšší úroveň územního celku a místní šetření v destinaci. Práce hodnotí především dopady na zaměstnanost a podnikatelske prostředí. Závěry práce se opírají o teoretický rámec životního cyklu destinace.
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Českobudějovicko)
KOUBOVÁ, Andrea
Bakalářská práce je zaměřena na identifikaci faktorů, které ovlivňují spokojenost návštěvníků Českobudějovicka. Jedná se o porovnání představ samotných návštěvníků s reálným stavem služeb cestovního ruchu. Konkrétně jak návštěvníci vnímají kvantitu a kvalitu primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném regionu z hlediska poptávky. Na základě toho je možné sestavit návrh opatření vedoucích ke zvýšení spokojenosti účastníků cestovního ruchu v jižních Čechách. Případová studie je uskutečněna formou dotazování návštěvníků ve vybraných obcích Českobudějovicka. Toto dotazníkové šetření je poté zpracováno a vyhodnoceno. Následně je také porovnáno s hloubkovými rozhovory s odborníky v oboru cestovního ruchu. V další části jsou vyhodnoceny hypotézy. Na základě výsledků dotazníkového šetření je navržen koncept, který řeší dopravní infrastrukturu ve městě České Budějovice. Dále je navržena podpora podnikatelských subjektů působících v cestovním ruchu, vedoucí k prodloužení délky doby pobytu návštěvníka na Českobudějovicku. Díky tomu je možné podpořit cestovní ruch v destinaci a zvýšit celkovou spokojenost přijíždějících návštěvníků.
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Prachaticko)
HÁVOVÁ, Kateřina
Cílem bakalářské práce je identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků Prachaticka a posouzení souladu jejich představ s reálnými zkušenostmi. Vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném regionu z hlediska poptávky a návrh opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti účastníků cestovního ruchu v jižních Čechách.
Vliv managementu destinace cestovního ruchu na efektivnost podniku
ŠTUMPF, Petr
Cílem disertační práce bylo na základě analýzy typologie subjektů, které působí v destinačním managementu cestovního ruchu, vymezit roli podniku na horizontální i vertikální úrovni řízení cestovního ruchu a navrhnout systémový model nástrojů a opatření, která povedou k efektivní participaci podniku destinačního managementu na řízení destinace cestovního ruchu a ke zvýšení efektivnosti podniku cestovního ruchu. Přidanou hodnotou nad rámec cíle práce je vytvoření simulačního modelu a následné simulace scénářů budoucího vývoje v destinaci cestovního ruchu. Základním vědeckým přístupem, který byl využit v disertační práci, byla systémová dynamika. Tato metoda pomohla odkrýt složitost systému cestovního ruchu a vazeb mezi množstvím stakeholderů v destinaci. Dílčím cílem práce však byla rovněž komparace regionů jižní Čechy a Horní Rakousko jako destinací cestovního ruchu. Srovnávány byly nejen základní ukazatele cestovního ruchu, ale také systém managementu destinace a postavení podniku destinačního managementu. Data z výše zmiňované komparace byla následně využita v systémově dynamickém modelu, který simuluje chování systému destinace jižní Čechy.
Destinace Pelhřimovsko na trhu cestovního ruchu
PSOTOVÁ, Věra
Cílem práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.
Předpoklady rozvoje cestovního ruchu ve zvolené oblasti - okres Kolín
PECHAROVÁ, Aneta
Cílem práce je zkoumání okresu Kolín z hlediska aktuálních možností cestovního ruchu a jeho dalšího možného rozvoje.
Strategický benchmarking plánování rozvoje cestovního ruchu
Luštický, Martin ; Peková, Jitka (vedoucí práce) ; Žárska, Elena (oponent) ; Jílková, Jiřina (oponent) ; Abrhám, Josef (oponent)
DDisertační práce se zabývá problematikou strategického plánování rozvoje cestovního ruchu v kontextu politiky cestovního ruchu. Využitím metody strategického benchmarkingu se snaží přispět ke zlepšení strategického plánování v cestovním ruchu, které představuje důležitý faktor konkurenceschopnosti turistických destinací. Cílem disertační práce je navrhnout a v praxi ověřit metodiku strategického benchmarkingu, který je zaměřen na regionální strategie rozvoje cestovního ruchu a vybrané aspekty procesu jejich tvorby. Disertační práce navrhuje komplexní postup, který na základě stanovených kritérií a fuzzy škál umožňuje hodnotit a komparovat rozvojové strategie cestovního ruchu českých, slovenských a britských regionů. Tento postup je implementován do on-line hodnotící aplikace, která slouží klíčovým regionálním aktérům pro zhodnocení příslušných rozvojových strategií. Výsledky hodnocení jsou využity pro analýzu benchmarkingové mezery a identifikaci vhodných benchmarkingových partnerů metodou TOPSIS pracující s fuzzy daty. U vybraných partnerů je následně provedeno externí benchmarkingové šetření zaměřené na metody tvorby strategie a manažerské přístupy k plánování. Získané informace jsou použity pro identifikaci dobrých praktik regionálního plánování rozvoje cestovního ruchu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.