Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace telekomunikačních společností na českém masmediálním trhu
Roll, Jan ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Haucková, Marta (oponent)
Práce předkládá stručný přehled poměrů panujících na českém masmediálním trhu. Konkrétně se zaměřuje na marketingovou komunikaci společností, které poskytují hlasové a datové služby nebo připojení k internetu. Nejedná se pouze o úzkou skupinu ně-kolika největších společností, ale o celou profesní kategorii, která vychází z mezinárodní standardizace NACE EU/CZ: Poskytování hlasových služeb a přenos dat, poskytování přístupu k internetu. Není proto nouze o případy, ve kterých se mezi velké společnosti může dostat i menší regionální firma, které bude mít klíčový vliv na situaci v rámci zkoumaného masmédia. V práci jsou zaznamenány marketingové kampaně realizované prostřednictvím televizního vysílání, tisku, rozhlasového vysílání a internetu.
Srovnání webových stránek telekomunikačních společností
Krofika, Pavel ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Nebřenský, Aleš (oponent)
Cílem práce je porovnání webových stránek tří největších českých telekomunikačních společností. Nejprve jsou popsány některé techniky pro tvorbu webu, zmíněny jsou také již existující metodiky pro hodnocení přístupnosti webových stránek. Dále jsou zde rozebrány vlastnosti, jež by měl každý web splňovat a na základě těchto vlastností je vytvořena příslušná metodika včetně bodového hodnocení a vah jednotlivých kritérií. Na základě této vytvořené metodiky se dané webové stránky postupně hodnotí a srovnávají. V závěru se získané výsledky všech stránek vyhodnotí a jsou navrhnuta doporučení, jak nalezené nedostatky zlepšit.
Zhodnocení společenské odpovědnosti vybraných organizací pomocí metody KORP
Jiříčková, Eva ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti organizací. Cílem práce je zhodnotit společenskou odpovědnost vybraných telekomunikačních společností metodou KORP. Vybrala jsem tři telekomunikační společnosti a to T-Mobile Czech Republic, Vodafone Czech Republic a Telefónica 02 Czech Republic. Byly vyhodnoceny všechny tři oblasti společenské odpovědnosti, ekonomická oblast, sociální oblast a environmentální oblast a společnostem jsou navržena zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.