Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh metodiky pro výběr a hodnocení pracovní pozice "Agent telemarketingu"
Kuimcidis, Nikolas ; Šlechta, Karel (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Zaměstnanci jsou nejdůležitějším aktivem pro telemarketingové společnosti, které nabízí své služby klientům vyhledávajícím externí spolupráci v telemarketingu. V součastnosti se rozpor mezi stálou fluktuací zaměstnanců a potřebou kvalitních operátorů stává významným problémem pro management telemarketingových podniků. V následující diplomové práci jsou zpracovány stávající procesy a navrženy postupy výběru a hodnocení nových i stálých operátorů. Dále diplomová práce klade důraz na výběr vhodných metod pro nábor, zkvalitnění a udržení lidských zdrojů v prostředí aktivního telemarketingu.
Využitie spoločensky zodpovedného podnikania u telefónnych operátorov v ČR a SR
Kováčik, Jakub
Cílem bakalářské práce je zjištění úrovně využití a následné srovnání konceptu společensky odpovědného podnikání v slovenském Telekome a českém O2. Klíčovým pro hodnocení byla komparace využívaných aktivit CSR u obou operátorů, které byly zjišťovány z veřejně přístupných výročních zpráv. Na základě komparace těchto aktivit se ukázalo, že u obou operátorů je míra využití principů společensky odpovědného podnikání na velmi srovnatelné úrovni. V každém ze třech pilířú byly zjištěny minimální rozdíly mezi úrovní využití u obou operátorů. V doporučení byly navrhnuty možné společensky odpovědné aktivity, pomocí kterých by mohli telefonní operátoři své aktivity rozšířit a byly zhodnoceny přínosy CSR aktivit.
Návrh metodiky pro výběr a hodnocení pracovní pozice "Agent telemarketingu"
Kuimcidis, Nikolas ; Šlechta, Karel (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Zaměstnanci jsou nejdůležitějším aktivem pro telemarketingové společnosti, které nabízí své služby klientům vyhledávajícím externí spolupráci v telemarketingu. V součastnosti se rozpor mezi stálou fluktuací zaměstnanců a potřebou kvalitních operátorů stává významným problémem pro management telemarketingových podniků. V následující diplomové práci jsou zpracovány stávající procesy a navrženy postupy výběru a hodnocení nových i stálých operátorů. Dále diplomová práce klade důraz na výběr vhodných metod pro nábor, zkvalitnění a udržení lidských zdrojů v prostředí aktivního telemarketingu.
Psychologické aspekty obchodní činnosti
Jaďuď, Martin ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Tato práce popisuje pracovní pozici telefonního operátora v call centru. Jaké osobnostní předpoklady by měl splňovat pro tuto práci.Jak probíhájí výběrová řízení, školení, motivace. Praktická část popisuje dvě nadnárodní společnosti v případových studiích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.