Název:
Psychologické aspekty obchodní činnosti
Překlad názvu:
Psychological aspects of business
Autoři:
Jaďuď, Martin ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce popisuje pracovní pozici telefonního operátora v call centru. Jaké osobnostní předpoklady by měl splňovat pro tuto práci.Jak probíhájí výběrová řízení, školení, motivace. Praktická část popisuje dvě nadnárodní společnosti v případových studiích.This work describes a telephone operator's job in a call center. What personal skills should be for this work. The practical part describes the two multinational companies in the case studies.
Klíčová slova:
call centrum; prodej po telefonu; telefonní operátor; call center; telephone operator; telephone sales
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20808