Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie výuky na vysokých školách s technickým zaměřením
Novotná, Michaela ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Strouhal, Martin (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na strategie výuky používané na vysokých školách technického zaměření. Strategie výuky na vysokých školách obecně většinou vycházejí ze zkušeností, které vysokoškolští učitelé sami získali při studiu na vysoké škole. Vysokoškolští učitelé nejsou vystudovaní pedagogové, jsou to odborníci v daném oboru. Z toho vyplývá, že málokterý učitel zkoumá nové efektivnější strategie, které by mohly napomoci k pochopení složitých technických předmětů. Vzhledem k tomu, že jde o teoreticko-empirickou práci, bude k získání představy o strategiích výuky použita metoda pozorování a metoda dotazníků z řad studentů. V České republice je jen velmi málo publikací, které se zaměřují na vysokoškolskou pedagogiku na školách technického zaměření. Právě z tohoto důvodu si tato bakalářská práce stanovuje za cíl prozkoumat a analyzovat strategie výuky, které se používají na vysokých technických školách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.