Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Koučování jako způsob řešení týmových problémů
Nováková, Linda ; Buriánek, Jiří (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Hlavním cílem práce je podrobněji prozkoumat problematiku spolupráce v týmu a zhodnotit efektivitu týmového koučování, coby nástroje k předcházení či následnému řešení problémů v týmu. Formálně je text práce členěn na dvě základní části. Tu první tvoří teoretický rámec týmového koučování. Je v ní vysvětlen princip fungování týmu, odlišnost od skupiny a možné nástrahy, které jsou spojeny s jeho efektivním fungováním. Dále přibližuje základní teorie koučování, principy, členění, postupy i částečné vymezení rámce, kde je implikace koučování žádoucí a kde je tomu naopak. Týmové koučování je zde představeno jakožto ne příliš konkrétní koučovací proces, je mu věnována pozornost převážně z metodologického hlediska. Součástí práce je i otevření problematiky koučování studentů a školních týmů, na kterou navazuje empirická část. Empirická část je tvořena základní evaluací pilotního projektu, jehož předmětem bylo koučování týmů na středních školách. Takový projekt zatím nemá v České republice obdoby. Jeho prvotní část proto fungovala nejen coby zkouška využití koučování na třídní kolektivy, ale také jako ověření nástroje pro hodnocení takového projektu.
Role sociomapování jako nástroje k porozumění týmovým procesům v neziskové organizaci
Slezáková, Veronika ; Krejčí, Jiří (vedoucí práce) ; Honsová, Pavlína (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá týmovými procesy, jakými jsou spolupráce, komunikace, engagement a pracovní přetížení a sleduje jejich změnu k optimální podobě v týmech neziskové organizace. Tato změna bude pozorována prostřednictvím metody sociomapování, která slouží k vizualizaci týmových procesů. Teoretická část práce se zabývá týmy a vybranými procesy probíhajícími uvnitř týmů. Pozornost je také věnována týmové diagnostice, která má za cíl popsat, pochopit a porozumět týmovým procesům. Dále jsou představeny týmové intervence, které usnadňují týmovou spolupráci. Navazuje kapitola soustředící se na specifika týmové práce v neziskovém sektoru. Empirická část předkládá kvalitativní výzkum, který zjišťuje, jak samotný nástroj sociomapování prostřednictvím akčního výzkumu působí na spolupráci a komunikaci uvnitř týmu. Současně se snaží pochopit jak vizualizace týmových procesů, týmové koučování a akční plány podporují změnu týmových procesů a také jak všechny tyto tři intervence dohromady působí na spolupráci a komunikaci uvnitř dvou vybraných týmů jedné neziskové organizace.
Koučování jako způsob řešení týmových problémů
Nováková, Linda ; Buriánek, Jiří (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Hlavním cílem práce je podrobněji prozkoumat problematiku spolupráce v týmu a zhodnotit efektivitu týmového koučování, coby nástroje k předcházení či následnému řešení problémů v týmu. Formálně je text práce členěn na dvě základní části. Tu první tvoří teoretický rámec týmového koučování. Je v ní vysvětlen princip fungování týmu, odlišnost od skupiny a možné nástrahy, které jsou spojeny s jeho efektivním fungováním. Dále přibližuje základní teorie koučování, principy, členění, postupy i částečné vymezení rámce, kde je implikace koučování žádoucí a kde je tomu naopak. Týmové koučování je zde představeno jakožto ne příliš konkrétní koučovací proces, je mu věnována pozornost převážně z metodologického hlediska. Součástí práce je i otevření problematiky koučování studentů a školních týmů, na kterou navazuje empirická část. Empirická část je tvořena základní evaluací pilotního projektu, jehož předmětem bylo koučování týmů na středních školách. Takový projekt zatím nemá v České republice obdoby. Jeho prvotní část proto fungovala nejen coby zkouška využití koučování na třídní kolektivy, ale také jako ověření nástroje pro hodnocení takového projektu.
Týmový koučink
Jeništová, Veronika ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Quigley, Martin John David (oponent)
Bakalářská práce se zabývá budoucností týmového koučování. Teoretická část se nejprve věnuje obecnému pojmu koučink a poté konkrétně vysvětluje týmový koučink, dále zjišťuje přínosy pro kouče, koučovaného. Praktická část se zabývá využíváním týmového koučinku v praxi na základě osobních dotazníků. Cílem práce je zjistit budoucnost týmového koučování v ČSOB, respektive jak týmový koučink vnímají kouči a jak jej vnímají koučovaní, a zároveň co týmové koučování přináší společnosti

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.