Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Současná výuka první pomoci na prvním stupni základní školy pohledem učitelů a současné literatury
Zehlerová, Lucie ; Laufková, Veronika (vedoucí práce) ; Havlová, Jana (oponent)
První pomoc byla, je a bude vždy důležitým tématem, proto se tato diplomová práce zaměřila na problematiku první pomoci na 1. stupni ZŠ. Práce má dvě části. V teoretické části jsem se snažila dívat na první pomoc ve škole ze všech důležitých směrů, jako jsou: vývoj předmětu, současnost předmětu, legislativní rámec, dokument RVP ZV, vzdělávání učitelů, didaktika první pomoci a první pomoc v literatuře pro pedagogy i žáky. V praktické (výzkumné) části vyhodnocuji dotazníkové šetření určené pedagogům 1. stupně. Zjišťuji, jaký mají názor na důležitost výuky první pomoci, zda jsou vyškolení, jaké materiály znají a používají, v jakém předmětu první pomoc vyučují a jak by podle nich měla vypadat ideálně výuka první pomoci. Důležitost byla potvrzena všemi uchazeči a další výsledky výzkumu dopadly většinou dle očekávání.
Znalosti, postoje, sebedůvěra učitelů v přístupu k žákovi s epilepsií
BÁRTOVÁ, Jitka
Diplomová práce se zabývá tématem přístupu učitelů k žákovi s epilepsií, tedy jakým způsobem a jakou mírou ovlivňují znalosti, postoje a učitelova sebedůvěra chování k takovému žákovi. Cílem práce je prozkoumání a přiblížení teoretické vybavenosti učitelů na žáky trpící epilepsií a jejich schopnost je prakticky použít. Dále tato práce zjišťuje, jak moc si učitelé v této problematice věří a jaký mají pohled na tuto nemoc. Práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje teorii o epilepsii, studiím o problematice znalostí a postojů učitele k žákům s epilepsií v českém i zahraničním prostředí a přístupu učitele k žákovi s epilepsií. V praktické části je hodnocena úroveň znalostí o epilepsii učitelů vyučujících žáka s epilepsií pomocí psychometricky ověřených nástrojů. Dále předkládám výsledky postojů učitelů k epilepsii měřených psychometricky ověřeným dotazníkem ATPE. Na závěr diskutuji nasbírané výsledky se zahraniční literaturou.
Posing problems with a given structure by pre-service teachers
Hošpesová, A. ; Tichá, Marie
Posing problems of given structure is considered as a way of fostering teachers’ competence. We work with schemas from two perspectives: (a) schema as visualization of process of problem solving, (b) schema as representation of the structure of problem. We focused on the question: What problems do students pose if they are given a branched chain which represents the structure problem or solving procedure? Findings of ongoing research from work with teacher students are given.
The search for ways of enhancement of knowledge base for teaching
Tichá, Marie
Poster shows a problem posing as a significant way to improving teachers' knowledge. The presentation focused on the division of fractions. The presentation displayed examples of common misconceptions and their probable cause.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.