Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sbírka úloh pro využití tabulkového kalkulátoru pro SŠ
Kafka, Miloš ; Černochová, Miroslava (vedoucí práce) ; Leipert, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvoření sbírky úloh, které by řešili žáci středních škol, středních odborných učilišť a víceletých gymnázií pomocí aplikace tabulkový procesor. Sbírka úloh bude reagovat na teoretická východiska, která vycházejí zejména z požadavků na osvojení znalostí a dovedností práce s tabulkovým procesorem v kurikulárních dokumentech českého a slovenského středního školství a standardech ECDL. Dalšími teoretickými východisky jsou analýza učebních úloh v knižních publikacích a dotazníkové šetření mezi učiteli středních škol, pomocí kterého zjistíme, jak se s tabulkovým procesorem pracuje a jaké úlohy s ním žáci řeší. Sbírka učebních úloh bude nabízet široké spektrum učebních úloh různé náročnosti umožňující mezipředmětové využití. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Sbírka úloh pro využití tabulkového kalkulátoru pro SŠ
Kafka, Miloš ; Černochová, Miroslava (vedoucí práce) ; Leipert, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvoření sbírky úloh, které by řešili žáci středních škol, středních odborných učilišť a víceletých gymnázií pomocí aplikace tabulkový procesor. Sbírka úloh bude reagovat na teoretická východiska, která vycházejí zejména z požadavků na osvojení znalostí a dovedností práce s tabulkovým procesorem v kurikulárních dokumentech českého a slovenského středního školství a standardech ECDL. Dalšími teoretickými východisky jsou analýza učebních úloh v knižních publikacích a dotazníkové šetření mezi učiteli středních škol, pomocí kterého zjistíme, jak se s tabulkovým procesorem pracuje a jaké úlohy s ním žáci řeší. Sbírka učebních úloh bude nabízet široké spektrum učebních úloh různé náročnosti umožňující mezipředmětové využití. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Obtížnost učebních úloh v předmětech se zaměřením na ICT a informatiku na ZŠ
Fojtík, Jan ; Černochová, Miroslava (vedoucí práce) ; Neumajer, Ondřej (oponent)
Cílem diplomové práce je na základě dosavadních přístupů k posuzování obtížnosti učebních úloh se zaměřením na ICT a informatiku navrhnout metodiku pro zjišťování obtížnosti úloh a ověřit ji na modelových příkladech pro ZŠ. Metodika bude reagovat na teoretická východiska, která vycházejí zejména z parametrů, forem, funkcí a specifik učebních úloh. Dalšími teoretickými východisky jsou analýza učebních úloh dle známých taxonomií, výzkumná metoda Focus group a statistické zpracování dat. Empirická část se věnuje kvalitativnímu výzkumu včetně opakovaného testování žáků ZŠ a analýze získaných dat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.