Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv retargetingu na rozhodování zákazníků
Kopková, Ivana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Murčo, Dušan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá retargetingem, druhem cílení internetové reklamy. Práce je rozdělena na dva celky. Teoretická část je výkladem základních pojmů spojených s internetovou reklamou, možnostmi cílení internetové reklamy a představení retargetingu. Praktická část zhodnocuje účinnost retargetingového cílení a jeho vnímání internetovými uživateli na základě expertních rozhovorů a průzkumu mezi uživateli internetu, analyzuje český knižní e-shop a jeho retargetingové kampaně na sociální sítí Facebook a remarketingové kampaně. Na základě analýzy, expertních rozhovorů a průzkumu jsou společnosti formulována doporučení k dalšímu využití retargetingových a remarketingových kampaní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.