Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výroba kovového třmenu zásuvky sdruženým nástrojem
Svozilová, Lucie ; Řiháček, Jan (oponent) ; Peterková, Eva (vedoucí práce)
V diplomové práci je navržen technologický postup výroby třmenu zásuvky z oceli DX51D + Z200 sdruženým postupovým nástrojem. Polotovarem pro sérii 200 000 kusů je pás svitku. Výroba je realizována v pěti krocích sestávající ze stříhání, ohýbání a lemování. Pro lemování byl konstruován speciální mechanismus, který vyžaduje užití hydraulicky ovládaného spodního přidržovače, jenž se prodává jako součást výrobního stroje. Jeho volba byla uzpůsobena tomuto kritériu. Výrobním strojem byl zvolen servolis DSF-N1-800A japonské firmy AIDA, který dokáže vyvinout sílu 800 kN a vykonat práci rovnu 4000 J. Prodejní cena jednoho třmenu byla vyčíslena na 24,5 Kč při stoprocentní ziskovosti. Bod zvratu nastává při 58 140 kusech.
Aplikace vysokotlakého palivového systému na vznětový motor
Ševčík, Ondřej ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl vytvořit návrh nového konstrukčního řešení vysokotlakého palivového systému pro vznětový motor. Návrh se odvíjel od požadavků zadavatele, tedy společnosti Zetor. Byl vybrán palivový systém Common Rail od firmy Bosch. Dílčím úkolem bylo vytipování vhodných komponent nízkotlaké části, konstrukční návrh odpadního systému paliva a vysokotlakého vstřikovacího potrubí včetně uchycení vstřikovače. Vzhledem k použitým vstřikovačům bylo nutností navrhnout nové ventilové víko hlavy válců a systém přívodu vodičů z vnější strany motoru ke vstřikovačům. Práce je zejména soustředěna na konstrukční návrh uchycení vstřikovače. Vstřikovač je uchycen šroubovým spojem, jehož součásti šroub a třmen vstřikovače jsou podrobeny analytickým výpočtům. Třmen vstřikovače je navíc analyzován pomocí metody konečných prvků s ohledem na jeho únavovou životnost. Nakonec je zpracována výkresová dokumentace.
Zadní těhlice vozidla Formule Student
Novák, Pavel ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvořit konstrukční řešení zadní těhlice závodního vozu kategorie Formula Student. Dále je nutno navrhnout konstrukční řešení sestavy skupiny zadního kola s touto těhlicí se všemi požadavky s tím spojenými. Například rěšení nastavení odklonu kola. Vše je vymodelováno pomocí CAD systému. Je vytvořen výpočtový model, který je podroben v zátěžných stavech deformační a napěťové analýze pomocí metody konečných prvků. Je navržen vhodný materiál pro výrobu zadní těhlice. Dále je provedena optimalizace těhlice. Závěr práce se věnuje začleněním navrženého uspořádání do celkové sestavy vozu a je zde vysloveno hodnocení a vhodnost celého navrženého řešení.
Výroba kovového třmenu zásuvky sdruženým nástrojem
Svozilová, Lucie ; Řiháček, Jan (oponent) ; Peterková, Eva (vedoucí práce)
V diplomové práci je navržen technologický postup výroby třmenu zásuvky z oceli DX51D + Z200 sdruženým postupovým nástrojem. Polotovarem pro sérii 200 000 kusů je pás svitku. Výroba je realizována v pěti krocích sestávající ze stříhání, ohýbání a lemování. Pro lemování byl konstruován speciální mechanismus, který vyžaduje užití hydraulicky ovládaného spodního přidržovače, jenž se prodává jako součást výrobního stroje. Jeho volba byla uzpůsobena tomuto kritériu. Výrobním strojem byl zvolen servolis DSF-N1-800A japonské firmy AIDA, který dokáže vyvinout sílu 800 kN a vykonat práci rovnu 4000 J. Prodejní cena jednoho třmenu byla vyčíslena na 24,5 Kč při stoprocentní ziskovosti. Bod zvratu nastává při 58 140 kusech.
Aplikace vysokotlakého palivového systému na vznětový motor
Ševčík, Ondřej ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl vytvořit návrh nového konstrukčního řešení vysokotlakého palivového systému pro vznětový motor. Návrh se odvíjel od požadavků zadavatele, tedy společnosti Zetor. Byl vybrán palivový systém Common Rail od firmy Bosch. Dílčím úkolem bylo vytipování vhodných komponent nízkotlaké části, konstrukční návrh odpadního systému paliva a vysokotlakého vstřikovacího potrubí včetně uchycení vstřikovače. Vzhledem k použitým vstřikovačům bylo nutností navrhnout nové ventilové víko hlavy válců a systém přívodu vodičů z vnější strany motoru ke vstřikovačům. Práce je zejména soustředěna na konstrukční návrh uchycení vstřikovače. Vstřikovač je uchycen šroubovým spojem, jehož součásti šroub a třmen vstřikovače jsou podrobeny analytickým výpočtům. Třmen vstřikovače je navíc analyzován pomocí metody konečných prvků s ohledem na jeho únavovou životnost. Nakonec je zpracována výkresová dokumentace.
Zadní těhlice vozidla Formule Student
Novák, Pavel ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvořit konstrukční řešení zadní těhlice závodního vozu kategorie Formula Student. Dále je nutno navrhnout konstrukční řešení sestavy skupiny zadního kola s touto těhlicí se všemi požadavky s tím spojenými. Například rěšení nastavení odklonu kola. Vše je vymodelováno pomocí CAD systému. Je vytvořen výpočtový model, který je podroben v zátěžných stavech deformační a napěťové analýze pomocí metody konečných prvků. Je navržen vhodný materiál pro výrobu zadní těhlice. Dále je provedena optimalizace těhlice. Závěr práce se věnuje začleněním navrženého uspořádání do celkové sestavy vozu a je zde vysloveno hodnocení a vhodnost celého navrženého řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.