Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Specifické vývojové poruchy učení a syndrom ADHD a ADD - pilotní analýza změn v průběhu školní docházky
Bajerová, Jitka ; Vančata, Václav (vedoucí práce) ; Přívratský, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se zabývá dostupnými poznatky z oblasti neurovědy, pedagogiky i psychologie, které jsou zaměřené na specifické poruchy učení (SPU) a syndrom ADHD/ADD. Podrobně jsem popsala jednotlivé charakteristiky, etiologii, projevy, reedukaci a diagnostiku vývojových poruch učení a syndromu ADHD/ADD. Pomocí standardizovaných testů českého jazyka jsem vyhledala ve dvou prvních třídách žáky s možným předpokladem nějaké specifické vývojové poruchy učení. Poukázala jsem na důležitost zachycení jejich počátečních problémů. Zjistila jsem výskyt SPU u žáků na 2. stupni základní školy. Výzkum jsem uskutečnila na Základní škole Laudova (ulice Laudova 1024, Praha 17 - Řepy). Z výzkumu jsem získala data, která byla statisticky zpracována. Informace o výskytu SPU u žáků na 2. stupni mi byla poskytnuta vedením školy. Z výzkumu vyplynulo, že v Testu rizika poruch čtení a psaní pro rané školáky rozložení vzorku odpovídá 16,66667 %. To souhlasí s I. hypotézou. II. hypotéza o tom, že děti, které mají špatné výsledky v testech v časovém období listopad, leden a březen, mají špatné výsledky i v časovém období květen a červen se nepotvrdila. Ve III. hypotéze se potvrdilo, že ve všech provedených testech rozložení vzorku nepřekročilo 25 %. U IV. hypotézy se nepotvrdily rozdíly mezi pohlavími, které by byly vázané...
Specifické vývojové poruchy učení a syndrom ADHD a ADD - pilotní analýza změn v průběhu školní docházky
Bajerová, Jitka ; Vančata, Václav (vedoucí práce) ; Přívratský, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se zabývá dostupnými poznatky z oblasti neurovědy, pedagogiky i psychologie, které jsou zaměřené na specifické poruchy učení (SPU) a syndrom ADHD/ADD. Podrobně jsem popsala jednotlivé charakteristiky, etiologii, projevy, reedukaci a diagnostiku vývojových poruch učení a syndromu ADHD/ADD. Pomocí standardizovaných testů českého jazyka jsem vyhledala ve dvou prvních třídách žáky s možným předpokladem nějaké specifické vývojové poruchy učení. Poukázala jsem na důležitost zachycení jejich počátečních problémů. Zjistila jsem výskyt SPU u žáků na 2. stupni základní školy. Výzkum jsem uskutečnila na Základní škole Laudova (ulice Laudova 1024, Praha 17 - Řepy). Z výzkumu jsem získala data, která byla statisticky zpracována. Informace o výskytu SPU u žáků na 2. stupni mi byla poskytnuta vedením školy. Z výzkumu vyplynulo, že v Testu rizika poruch čtení a psaní pro rané školáky rozložení vzorku odpovídá 16,66667 %. To souhlasí s I. hypotézou. II. hypotéza o tom, že děti, které mají špatné výsledky v testech v časovém období listopad, leden a březen, mají špatné výsledky i v časovém období květen a červen se nepotvrdila. Ve III. hypotéze se potvrdilo, že ve všech provedených testech rozložení vzorku nepřekročilo 25 %. U IV. hypotézy se nepotvrdily rozdíly mezi pohlavími, které by byly vázané...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.