Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Knižnica Glasgow
Porubčanová, Zuzana ; Elešová, Klára Tomášová (oponent) ; Dulenčín, Juraj (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Na základě studie, kterou sem vypracovala počas zahraničního studia na univerzitě Bauhaus v Německu, byla vypracována následující bakalářská práce občanského významu. Mým cílem bylo navrhnout koncept tři samostatných objektů, knihovny, divadla a vzdělávacího zařízení pro děti a mládež, které se spájejí v prvním a druhém podzemním podlaží, kde je pro všechny tři objekty umožněno podzemní parkováni ve dvou výškových úrovní prvního a druhého podzemního podlaží. Na prvním nadzemním podlaží spájí všechny tři objekty současně navržen centrální park. Po domluvě a konzultaci s vedoucím stavebně-technického řešení bude předmětem téhle bakalářské práce samostatní objekt knihovny. Objekt knihovny se skládá ze čtyř nadzemních a dvou podzemních podlaží. V prvním nadzemním podlaží se nachází vstupní recepce, bar spolu s drobným občerstvením, výdaj knih a samotný prostor pro čtení spolu s oddělením určením pro regály. V druhem až třetím nadzemním podlaží najdeme vzdělávací prostor, prostor pro čtení a samostatné studovny. Čtvrté nadzemní podlaží obsahuje speciální oddělení knih a administrativní místnosti pro řízení knihovny. Novostavba knihovny je navržena z kombinovaného nosního systému, kde převažují sloupy. Objekt je po celé výšce šesti pater stužen železobetonovým jádrem, které slouží jako únikové schodiště. Nachází se tu taktéž bezbariérový výtah. Únikové schodiště umístěné v železobetonovém stužujícím jádře spojuje všechna podlaží objektu a umožňuje přístup do obou podzemních podlaží. V hlavním prostore knihovny je umístěné mohutní ocelové schodiště, kterým překonáváme první, druhé, třetí a čtvrté podlaží, tedy vizuálně spojuje prostor pro čtení. První a druhé podzemní podlaží slouží pro parkování návštěvníků knihovny. V prvním podzemním podlaží se nacházejí všechny technické místnosti a také archiv sloužící pro uskladnění knih. Druhé podzemní podlaží je okrem parkování využito pro místnosti skladů. Základy objektu knihovny jsou navrženy ze systému bíle vany, z důvodu výsk
Taneční škola Brno
Slawinski, Olena ; Erben, Adam (oponent) ; Pavlovský, Tomáš (vedoucí práce) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce vychází z ateliérového projektu zpracovaného v 4. semestru bakalářského studia v rámci předmětu AG033. Předmětem zpracování této bakalářské práci je vypracování projektové dokumentaci pro projekt novostavby taneční školy. Navržena budova se nachází na parcele umístěné na křížení ulic Milady Horákové a Příkopu, řešeny pozemek spadá do městské části Brno-Zábrdovice. Jedná se o zástavbu v rohové proluce. Vzhledem k umístění stavby bylo rozhodnuto udělat vyšší budovy pro využití menší půdorysné plochy a seskupit v jedné stavbě několik funkci najednou, tím se k základnímu projektu se přidalo krátkodobé ubytování pro studenty a hudební škola. Základní myšlenkou projektu byla integrace nové stavby do okolí, vzhledem k obrovské velikosti proluky a následující velikosti samotné stavby byla navržená budova vzhledově rozdělená do dvou celku. Navržená budova má na výšku pět nadzemních podlaží a jedno podzemní. V podzemním podlaží se rozmísťuje parkování pro osobní auta návštěvníků a pracovníků, dále je tam umístěné kotelna a TZB místnost budovy. První nadzemní podlaží je reprezentativní pro školu, jelikož obsahuje velký polyfunkční sál, kavárnu pro návštěvníky. Dále v tomto podlaží se nachází rozlehlé předsálí-galerie, šatny a hygienické místnosti pro návštěvníky. V druhém nadzemním podlaží se umísťují výukové místnosti pro zpěv a hudbu a taky dva tanečních sály ve východní části budovy. V západní části se rozmísťují kanceláře ředitelství a vyučujících školy. Nad prostorem polyfunkčního sálu se nachází místnost zvukaře. Třetí nadzemní podlaží je celé uřčeno pro taneční a hudební činnost, nachází zde velký sál s šatnou řešenou také pro imobilní. Podél jižní čelní fasády se rozmístily učebny pro hudbu a zpěv. Dispozice čtvrtého a pátého podlaží je identická, v těchto dvou podlažích bylo navrženo ubytování pro studenty zajištěné formou dvoulůžkových pokojů s vlastním příslušenstvím a kuchyňkou na podlaží. Také v těchto podlažích jsou studovny a prádelny určené
Inovačné centrum STU Bratislava
Dolníková, Denisa ; Klimecký, Martin (oponent) ; Gerö, Jiří (vedoucí práce)
Témou bakalárskej práce je návrh Inovačného centra STU v Bratislave. Práca vychádza z architektonickej štúdie predmetu AG033-Ateliér architektonickej tvorby 3 a konštrukčnej štúdie predmetu AG036 Komplexný projekt. Areál riešeného vnútrobloku je v súčasnej dobe vizuálne chaotický a nedostatočne využívaný. Cieľom návrhu je vytvoriť v areáli hodnotný priestor pre študentov, zamestnancov ale aj verejnosť a tým ho lepšie sprístupniť pre široké okolie. Podstatnou časťou bolo prepojenie vnútrobloku s okolitým prostredím. Navrhnutý objekt obsahuje tri nadzemné podlažia a podzemné garáže. Objekt je možné hmotovo rozdeliť na dve časti- časť ťažkých laboratórií a nadzemných laboratórií, ktorá je pravouhlá a druhú skosenú časť s priestormi pre študentov ale aj verejnosť. Prvé a druhé nadzemné podlažie obsahuje otvorenú galériu a mnohoúčelové priestory. Reprezentatívnosť návrhu dodáva otvorený vzdušný priestor, ktorý slúži aj ako pobytový, s možnosťou krátkodobého odpočinku. Tretie nadzemné podlažie je venované prevažne start-up kanceláriám a rektorátu. Vonkajší vzhľad objektu je riešený v čistých a jednoduchých líniách. Presklené časti objektu sú tienené bielym hliníkovým perforovaným plechom. Ostatné časti fasády sú navrhnuté s hladkou bielou omietkou. Celý výraz objektu sa takto vyznačuje nadčasovosťou, ktorú si Inovačné centrum žiada. Okolie objektu je funkčne riešené pre pobyt ale aj voľný pohyb študentov. Nachádza sa tu dostatok zelene a miest pre odpočinok, alebo aj rôzne podujatia fakúlt STU.
Inovačné centrum STU v Bratislave
Faryová, Markéta ; Obrtlík,, Jan (oponent) ; Májek, Jan (vedoucí práce) ; Hradil, Dušan (vedoucí práce)
Zadáním bakalářské práce je návrh budovy inovačního centra STU v Bratislavě. Práce vychází z architektonické studie předmětu AG035 Ateliérová tvorba a z konstrukční studie předmětu AG036 Komplexní projekt. Řešené území se nachází v části Bratislava – Staré Mesto v těsné blízkosti významných objektů. Jedná se o vnitroblok, jenž vymezují budovy fakult Slovenské technické univerzity. Cílem je přinést návrh nového univerzitního centra pro posílení významu STU, ve kterém sídlí převážně inovační vědecké centrum, edukační, společenské, víceúčelové prostory a část pracovišť rektorátu. Základním konceptem objektu bylo vytvořit propojení – most. A to nejen mezi samotnými fakultami v rámci bloku, ale i vytvořením společného místa pro interdisciplinární spolupráci mezi studenty různých zaměření. Navrhovaná stavba má 2 podzemní podlaží, která primárně slouží pro parkování, hlučné provozy laboratoří a technické zařízení budovy. V nadzemních podlažích se nachází prostory centra, které vytváří podmínky pro součinnost s praxí, pro samostudium, ale i pro relaxaci a mnohé další.
Inovačné centrum STU Bratislava
Dolníková, Denisa ; Klimecký, Martin (oponent) ; Gerö, Jiří (vedoucí práce)
Témou bakalárskej práce je návrh Inovačného centra STU v Bratislave. Práca vychádza z architektonickej štúdie predmetu AG033-Ateliér architektonickej tvorby 3 a konštrukčnej štúdie predmetu AG036 Komplexný projekt. Areál riešeného vnútrobloku je v súčasnej dobe vizuálne chaotický a nedostatočne využívaný. Cieľom návrhu je vytvoriť v areáli hodnotný priestor pre študentov, zamestnancov ale aj verejnosť a tým ho lepšie sprístupniť pre široké okolie. Podstatnou časťou bolo prepojenie vnútrobloku s okolitým prostredím. Navrhnutý objekt obsahuje tri nadzemné podlažia a podzemné garáže. Objekt je možné hmotovo rozdeliť na dve časti- časť ťažkých laboratórií a nadzemných laboratórií, ktorá je pravouhlá a druhú skosenú časť s priestormi pre študentov ale aj verejnosť. Prvé a druhé nadzemné podlažie obsahuje otvorenú galériu a mnohoúčelové priestory. Reprezentatívnosť návrhu dodáva otvorený vzdušný priestor, ktorý slúži aj ako pobytový, s možnosťou krátkodobého odpočinku. Tretie nadzemné podlažie je venované prevažne start-up kanceláriám a rektorátu. Vonkajší vzhľad objektu je riešený v čistých a jednoduchých líniách. Presklené časti objektu sú tienené bielym hliníkovým perforovaným plechom. Ostatné časti fasády sú navrhnuté s hladkou bielou omietkou. Celý výraz objektu sa takto vyznačuje nadčasovosťou, ktorú si Inovačné centrum žiada. Okolie objektu je funkčne riešené pre pobyt ale aj voľný pohyb študentov. Nachádza sa tu dostatok zelene a miest pre odpočinok, alebo aj rôzne podujatia fakúlt STU.
Inovačné centrum STU v Bratislave
Faryová, Markéta ; Obrtlík,, Jan (oponent) ; Májek, Jan (vedoucí práce) ; Hradil, Dušan (vedoucí práce)
Zadáním bakalářské práce je návrh budovy inovačního centra STU v Bratislavě. Práce vychází z architektonické studie předmětu AG035 Ateliérová tvorba a z konstrukční studie předmětu AG036 Komplexní projekt. Řešené území se nachází v části Bratislava – Staré Mesto v těsné blízkosti významných objektů. Jedná se o vnitroblok, jenž vymezují budovy fakult Slovenské technické univerzity. Cílem je přinést návrh nového univerzitního centra pro posílení významu STU, ve kterém sídlí převážně inovační vědecké centrum, edukační, společenské, víceúčelové prostory a část pracovišť rektorátu. Základním konceptem objektu bylo vytvořit propojení – most. A to nejen mezi samotnými fakultami v rámci bloku, ale i vytvořením společného místa pro interdisciplinární spolupráci mezi studenty různých zaměření. Navrhovaná stavba má 2 podzemní podlaží, která primárně slouží pro parkování, hlučné provozy laboratoří a technické zařízení budovy. V nadzemních podlažích se nachází prostory centra, které vytváří podmínky pro součinnost s praxí, pro samostudium, ale i pro relaxaci a mnohé další.
Knižnica Glasgow
Porubčanová, Zuzana ; Elešová, Klára Tomášová (oponent) ; Dulenčín, Juraj (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Na základě studie, kterou sem vypracovala počas zahraničního studia na univerzitě Bauhaus v Německu, byla vypracována následující bakalářská práce občanského významu. Mým cílem bylo navrhnout koncept tři samostatných objektů, knihovny, divadla a vzdělávacího zařízení pro děti a mládež, které se spájejí v prvním a druhém podzemním podlaží, kde je pro všechny tři objekty umožněno podzemní parkováni ve dvou výškových úrovní prvního a druhého podzemního podlaží. Na prvním nadzemním podlaží spájí všechny tři objekty současně navržen centrální park. Po domluvě a konzultaci s vedoucím stavebně-technického řešení bude předmětem téhle bakalářské práce samostatní objekt knihovny. Objekt knihovny se skládá ze čtyř nadzemních a dvou podzemních podlaží. V prvním nadzemním podlaží se nachází vstupní recepce, bar spolu s drobným občerstvením, výdaj knih a samotný prostor pro čtení spolu s oddělením určením pro regály. V druhem až třetím nadzemním podlaží najdeme vzdělávací prostor, prostor pro čtení a samostatné studovny. Čtvrté nadzemní podlaží obsahuje speciální oddělení knih a administrativní místnosti pro řízení knihovny. Novostavba knihovny je navržena z kombinovaného nosního systému, kde převažují sloupy. Objekt je po celé výšce šesti pater stužen železobetonovým jádrem, které slouží jako únikové schodiště. Nachází se tu taktéž bezbariérový výtah. Únikové schodiště umístěné v železobetonovém stužujícím jádře spojuje všechna podlaží objektu a umožňuje přístup do obou podzemních podlaží. V hlavním prostore knihovny je umístěné mohutní ocelové schodiště, kterým překonáváme první, druhé, třetí a čtvrté podlaží, tedy vizuálně spojuje prostor pro čtení. První a druhé podzemní podlaží slouží pro parkování návštěvníků knihovny. V prvním podzemním podlaží se nacházejí všechny technické místnosti a také archiv sloužící pro uskladnění knih. Druhé podzemní podlaží je okrem parkování využito pro místnosti skladů. Základy objektu knihovny jsou navrženy ze systému bíle vany, z důvodu výsk
Taneční škola Brno
Slawinski, Olena ; Erben, Adam (oponent) ; Pavlovský, Tomáš (vedoucí práce) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce vychází z ateliérového projektu zpracovaného v 4. semestru bakalářského studia v rámci předmětu AG033. Předmětem zpracování této bakalářské práci je vypracování projektové dokumentaci pro projekt novostavby taneční školy. Navržena budova se nachází na parcele umístěné na křížení ulic Milady Horákové a Příkopu, řešeny pozemek spadá do městské části Brno-Zábrdovice. Jedná se o zástavbu v rohové proluce. Vzhledem k umístění stavby bylo rozhodnuto udělat vyšší budovy pro využití menší půdorysné plochy a seskupit v jedné stavbě několik funkci najednou, tím se k základnímu projektu se přidalo krátkodobé ubytování pro studenty a hudební škola. Základní myšlenkou projektu byla integrace nové stavby do okolí, vzhledem k obrovské velikosti proluky a následující velikosti samotné stavby byla navržená budova vzhledově rozdělená do dvou celku. Navržená budova má na výšku pět nadzemních podlaží a jedno podzemní. V podzemním podlaží se rozmísťuje parkování pro osobní auta návštěvníků a pracovníků, dále je tam umístěné kotelna a TZB místnost budovy. První nadzemní podlaží je reprezentativní pro školu, jelikož obsahuje velký polyfunkční sál, kavárnu pro návštěvníky. Dále v tomto podlaží se nachází rozlehlé předsálí-galerie, šatny a hygienické místnosti pro návštěvníky. V druhém nadzemním podlaží se umísťují výukové místnosti pro zpěv a hudbu a taky dva tanečních sály ve východní části budovy. V západní části se rozmísťují kanceláře ředitelství a vyučujících školy. Nad prostorem polyfunkčního sálu se nachází místnost zvukaře. Třetí nadzemní podlaží je celé uřčeno pro taneční a hudební činnost, nachází zde velký sál s šatnou řešenou také pro imobilní. Podél jižní čelní fasády se rozmístily učebny pro hudbu a zpěv. Dispozice čtvrtého a pátého podlaží je identická, v těchto dvou podlažích bylo navrženo ubytování pro studenty zajištěné formou dvoulůžkových pokojů s vlastním příslušenstvím a kuchyňkou na podlaží. Také v těchto podlažích jsou studovny a prádelny určené

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.