Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Model elektronického obchodu s podporou zákazníků
Kašpar, Michael ; Ing.Jan Luhan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Práce se zabývá tématem elektronického obchodu s podporou zákazníků. Navrhuje filozofii CRM a s tím spojenou problematiku zákazníků. CRM neboli řízení vztahů se zákazníky je zde zkoumáno a s tím i CRM systémy, které jsou ve většině případů velmi důležité pro samotný chod této filozofie. Dále bude analyzovat marketing společnosti a udělá možné návrhy na zlepšení.
Zhodnocení možností expanze vybrané společnosti na britský trh
Fojtíčková, Michaela ; Oulehla, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout vhodný způsob expanze vybrané společnosti na britský trh. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část představuje problematiku za pomoci odborné literatury a vědeckých článků. Praktická část je tvořena analýzou vnějšího a vnitřního prostředí. Její součástí je výzkum spokojenosti uživatelů produktu sloužící jako podpora pro expanzi a výzkum potenciálních partnerů a konkurentů přímo v zahraniční zemi. Na základě zjištěných faktorů jsou v návrhové části doporučeny konkrétní možnosti pro vstup společnosti na britský trh.
Zhodnocení možností expanze vybrané společnosti na britský trh
Fojtíčková, Michaela ; Oulehla, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout vhodný způsob expanze vybrané společnosti na britský trh. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část představuje problematiku za pomoci odborné literatury a vědeckých článků. Praktická část je tvořena analýzou vnějšího a vnitřního prostředí. Její součástí je výzkum spokojenosti uživatelů produktu sloužící jako podpora pro expanzi a výzkum potenciálních partnerů a konkurentů přímo v zahraniční zemi. Na základě zjištěných faktorů jsou v návrhové části doporučeny konkrétní možnosti pro vstup společnosti na britský trh.
Model elektronického obchodu s podporou zákazníků
Kašpar, Michael ; Ing.Jan Luhan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Práce se zabývá tématem elektronického obchodu s podporou zákazníků. Navrhuje filozofii CRM a s tím spojenou problematiku zákazníků. CRM neboli řízení vztahů se zákazníky je zde zkoumáno a s tím i CRM systémy, které jsou ve většině případů velmi důležité pro samotný chod této filozofie. Dále bude analyzovat marketing společnosti a udělá možné návrhy na zlepšení.
Marketingové nástroje ve franšízovém podniku
BOHÁČKOVÁ, Hana
Diplomová práce charakterizuje podnikatelské prostředí v oblasti franchisingu v České republice a Evropě. Vývoj a změny v posledních letech v počtu franchisorů a franchisantů, přehled největších a nejznámějších značek na českém a evropském trhu. Obsahuje situační analýzu a SWOT analýzu vybraného hotelu. Na základě těchto analýz je určena strategie expanze. Dále navazuje franchisový koncept včetně předmětu franchisingu a know-how.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.