|
Marketingová strategie značky GOODIE
Syroťuková, Karolína ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou moderní komunikační strategie v dynamickém světě marketingu, kde rychlá digitalizace a proměnlivé chování spotřebitelů vyžadují neustálou adaptaci. Konkrétně se práce zaměřuje na českou značku Goodie, která je známá svým závazkem ke zdraví, kráse a udržitelnosti. Bakalářská práce hodnotí tradiční marketingové metody, zároveň přináší nové poznatky a významné proměny těchto přístupů. Teoretická část se ponořuje do marketingové strategie a strategického plánování, pečlivě zvažuje jednotlivé fáze plánování a výběr vhodných analytických metod pro praktickou aplikaci strategie. Dále diskutuje o systematizaci marketingových strategií, což vede k výběru konkrétní komunikační strategie. Tato sekce rovněž identifikuje a hodnotí aktuální trendy, které dnes přetvářejí marketingovou komunikaci. Praktická část začíná metodologií a pokračuje fázemi strategického plánování na základě teoretických poznatků. Cílem je poskytnout značce Goodie komunikační strategii založenou na teoretických znalostech a datech z marketingové situační analýzy a dotazníkového šetření zaměřeného na chování spotřebitelů, vnímání značky a dopad aktuálních...
|
|
Strategický marketing ve vybrané firmě
POŠVECOVÁ, Lenka
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii konkrétní společnosti včetně sestavení marketingového plánu s cílem řešení možných změn vyplývajících ze stávající situace. Strategický marketingový proces, který vychází ze strategického řídícího procesu, zahrnuje etapu plánovací, realizační i kontrolní. Na základě marketingové situační analýzy byla sestavena SWOT analýza, stanoveny marketingové cíle, formulovány strategie a sestaven marketingový plán. Realizační etapa ukazuje plnění plánu. V závěru práce jsou zhodnoceny průběžné výsledky a navrženy případné změny, které by měly vést k dosažení plánovaných výstupů na konci daného období.
|
|
Marketingová strategie společnnosti Xella na českém trhu
Vlková, Michaela ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je vypracování marketingové strategie společnosti Xella CZ s.r.o., předního výrobce bílých pórobetonových tvárnic na českém trhu, pro zaběhlou značku YTONG a novou značku Hebel. Teoretická část se zabývá pojmem strategické marketingové plánování, popisuje jeho fáze a etapy. Vysvětluje pojmy segmentace, targeting, positioning a strategie více značek. Konec teoretické části je zaměřen na specifika marketingu ve stavebnictví. V praktické části se čtenář seznámí se společností Xella CZ a s produkty, které nabízí. Dále je zde analyzována současná situace českého stavebnictví včetně nastínění jejího možného budoucího vývoje, jsou zde definovány cílové skupiny společnosti, popsáni konkurenti, stanoveny cíle společnosti a provedena SWOT analýza. Na základě všech posbíraných dat je vytvořena marketingová strategie společnosti zahrnující marketingový mix pro obě značky.
|