Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategický marketing ve vybrané firmě
POŠVECOVÁ, Lenka
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii konkrétní společnosti včetně sestavení marketingového plánu s cílem řešení možných změn vyplývajících ze stávající situace. Strategický marketingový proces, který vychází ze strategického řídícího procesu, zahrnuje etapu plánovací, realizační i kontrolní. Na základě marketingové situační analýzy byla sestavena SWOT analýza, stanoveny marketingové cíle, formulovány strategie a sestaven marketingový plán. Realizační etapa ukazuje plnění plánu. V závěru práce jsou zhodnoceny průběžné výsledky a navrženy případné změny, které by měly vést k dosažení plánovaných výstupů na konci daného období.
Marketingová strategie společnnosti Xella na českém trhu
Vlková, Michaela ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je vypracování marketingové strategie společnosti Xella CZ s.r.o., předního výrobce bílých pórobetonových tvárnic na českém trhu, pro zaběhlou značku YTONG a novou značku Hebel. Teoretická část se zabývá pojmem strategické marketingové plánování, popisuje jeho fáze a etapy. Vysvětluje pojmy segmentace, targeting, positioning a strategie více značek. Konec teoretické části je zaměřen na specifika marketingu ve stavebnictví. V praktické části se čtenář seznámí se společností Xella CZ a s produkty, které nabízí. Dále je zde analyzována současná situace českého stavebnictví včetně nastínění jejího možného budoucího vývoje, jsou zde definovány cílové skupiny společnosti, popsáni konkurenti, stanoveny cíle společnosti a provedena SWOT analýza. Na základě všech posbíraných dat je vytvořena marketingová strategie společnosti zahrnující marketingový mix pro obě značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.