Název: Marketingová strategie společnnosti Xella na českém trhu
Překlad názvu: Marketing strategy of the company Xella CZ on the Czech market
Autoři: Vlková, Michaela ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; marketingový mix; strategické marketingové plánování; strategie více značek; marketing mix; marketing strategy; multi-brand strategy; strategic marketing planning

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40370

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-191935


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet