|
Strategický marketing ve vybrané firmě
POŠVECOVÁ, Lenka
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii konkrétní společnosti včetně sestavení marketingového plánu s cílem řešení možných změn vyplývajících ze stávající situace. Strategický marketingový proces, který vychází ze strategického řídícího procesu, zahrnuje etapu plánovací, realizační i kontrolní. Na základě marketingové situační analýzy byla sestavena SWOT analýza, stanoveny marketingové cíle, formulovány strategie a sestaven marketingový plán. Realizační etapa ukazuje plnění plánu. V závěru práce jsou zhodnoceny průběžné výsledky a navrženy případné změny, které by měly vést k dosažení plánovaných výstupů na konci daného období.
|
|
Online marketingový plán 5* hotelu
Zábská, Eliška ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Cílem práce je vypracování reálně využitelného online marketingového plánu pro vybraný 5* hotel v Praze. V práci jsou definovány nejdůležitější a nejpoužívanější nástroje online komunikace a odkryta podstata a důležitost marketingového plánování. Praktické využití je nastíněno skrze elaboraci marketingového plánu včetně podrobného marketingového auditu, vytyčení strategických cílů a navržení akčního plánu pro následující plánovací období.
|
|
Marketingová strategie společnnosti Xella na českém trhu
Vlková, Michaela ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je vypracování marketingové strategie společnosti Xella CZ s.r.o., předního výrobce bílých pórobetonových tvárnic na českém trhu, pro zaběhlou značku YTONG a novou značku Hebel. Teoretická část se zabývá pojmem strategické marketingové plánování, popisuje jeho fáze a etapy. Vysvětluje pojmy segmentace, targeting, positioning a strategie více značek. Konec teoretické části je zaměřen na specifika marketingu ve stavebnictví. V praktické části se čtenář seznámí se společností Xella CZ a s produkty, které nabízí. Dále je zde analyzována současná situace českého stavebnictví včetně nastínění jejího možného budoucího vývoje, jsou zde definovány cílové skupiny společnosti, popsáni konkurenti, stanoveny cíle společnosti a provedena SWOT analýza. Na základě všech posbíraných dat je vytvořena marketingová strategie společnosti zahrnující marketingový mix pro obě značky.
|