Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Credit cards accepted.
Růžičková, Bára ; Rullerová, Tereza (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se věnuji pracovním podmínkám v oblasti grafického designu, jejich kritice a hledání způsobů, jak si nastavit udržitelné podmínky pro vlastní práci a život – tedy, jak nebýt závislý pouze na zakázkách od zadavatele a diverzifikovat vlastní práci.
Současné trendy ve vzdělávání nezaměstnaných v Dánsku a v České republice
Brand, Anežka ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce) ; Burešová, Karolína (oponent)
Cílem diplomové práce "Současné trendy ve vzdělávání nezaměstnaných v Dánsku a České republice" je popsat problematiku nezaměstnanosti v kontextu Dánska a České republiky. Práce se zaměřuje na nástroje aktivní politiky zaměstnanosti (APZ) s důrazem na mladé nezaměstnané, kteří tvoří na evropském trhu práce skupinu s nejvyšší mírou nezaměstnanosti. Naleznete zde popis nástrojů APZ s důrazem na vzdělávání jako nejefektivnější nástroj APZ. Diplomová práce je koncipována jako teoretická studie, která vychází z relevantních zdrojů těchto zemí a z dokumentů EU, jejíž jsou tyto země členy. Výsledkem této práce je seznámení se s aktuálními tendencemi v této oblasti, jako je např. podpora dalšího vzdělávání a stáže jako nástroj vzdělávání praxí. Zároveň přináší inspirativní náměty pro rozvoj APZ v ČR. Klíčová slova Nezaměstnanost, aktivní politika zaměstnanosti, vzdělávání nezaměstnaných, mladí nezaměstnaní, stáže, zvyšování kvalifikace, další vzdělávání
Credit cards accepted.
Růžičková, Bára ; Rullerová, Tereza (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se věnuji pracovním podmínkám v oblasti grafického designu, jejich kritice a hledání způsobů, jak si nastavit udržitelné podmínky pro vlastní práci a život – tedy, jak nebýt závislý pouze na zakázkách od zadavatele a diverzifikovat vlastní práci.
The evaluation of experiences of interns at the Czech representations abroad
Holoubková, Sylva
Diplomová práce pojednává o zhodnocení zkušeností stážistů na českých zastupitelských úřadech. Diplomová práce je rozdělená do dvou částí. První část je věnována definici diplomacie, ministerstvu zahraničních věcí, historii v oblasti český mezinárodní politiky, organizační struktury ministerstva a zahraničních úřadů. Rovněž praktická část diplomové práce zahrnuje statistická dat o průběhu stáží na zahraničních úřadech, které byly primárně získané od zaměstnance ministerstva zahraničních věcí. Názorný příklad z praxe, jak probíhá ucházení o stáž a následná potřebná dokumentace po přijetí je rovněž k nalezení v této práci. Druhá část je zaměřená jak na metodiku výzkumu, tak na samotnou část výzkumu. Data byla získaná na základě rozhovorů s bývalými stážisty zahraničních úřadů. Cílem empirické části je zjistit důvod a motivace k výběru stáže, celkové hodnocení stáže a vliv stáže na budoucí pracovní život. Klíčová slova: zahraniční úřady, historie, stáže, motivace, hodnocení a ovlivnění budoucího pracovního života
Loutky mluví anglicky
Wildtová, Lucie ; BEČKA, Marek (vedoucí práce) ; MALÍKOVÁ, Nina (oponent)
Diplomová práce se zabývá podrobnějším pohledem na spolupráci scénografa se zahraničními studenty. V teoretické části se snaží nahlédnout na jednotlivé možnosti studia pro cizojazyčné adepty, především však na ty, které jsou podporovány KALD. Dále se zabývá dotazníkovým šetřením v oblasti kooperace studentů zahraničního magisterského programu, ERASMUS+ programu a studentů Katedry alternativního a loutkového divadla. V praktické části jsou prezentovány osobní zkušenosti získané ze spolupráce na jednotlivých představeních, která vznikala na DAMU či mimo ni. Mezi tyto realizace patří The laboratory of 梵, Three Cigarettes, Persona atlas, Islands a Včela. Na těchto představeních je důkladněji přiblížena spolupráce s cizojazyčnými studenty, její úskalí a výhody, které mohou divadelního výtvarníka obohatit. Součástí práce je obrázková dokumentace zahrnující fotografie z inscenací doplněné o záznamy z představení.
Současné trendy ve vzdělávání nezaměstnaných v Dánsku a v České republice
Brand, Anežka ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce) ; Burešová, Karolína (oponent)
Cílem diplomové práce "Současné trendy ve vzdělávání nezaměstnaných v Dánsku a České republice" je popsat problematiku nezaměstnanosti v kontextu Dánska a České republiky. Práce se zaměřuje na nástroje aktivní politiky zaměstnanosti (APZ) s důrazem na mladé nezaměstnané, kteří tvoří na evropském trhu práce skupinu s nejvyšší mírou nezaměstnanosti. Naleznete zde popis nástrojů APZ s důrazem na vzdělávání jako nejefektivnější nástroj APZ. Diplomová práce je koncipována jako teoretická studie, která vychází z relevantních zdrojů těchto zemí a z dokumentů EU, jejíž jsou tyto země členy. Výsledkem této práce je seznámení se s aktuálními tendencemi v této oblasti, jako je např. podpora dalšího vzdělávání a stáže jako nástroj vzdělávání praxí. Zároveň přináší inspirativní náměty pro rozvoj APZ v ČR. Klíčová slova Nezaměstnanost, aktivní politika zaměstnanosti, vzdělávání nezaměstnaných, mladí nezaměstnaní, stáže, zvyšování kvalifikace, další vzdělávání
Analýza motivace studentů pro výjezdy na stáže AIESEC
Hladíková, Veronika ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Bakalářská práce pojednává o motivaci studentů, kteří se rozhodli vyjet na stáž s organizací AIESEC. V teoretické části je představena organizace AIESEC, seskupeny poznatky z oblasti motivace a také popsán procesu vyjetí na stáž a vysvětlení role koordinátora pro stážisty. Praktická část uvádí výsledky výzkumu, který byl proveden za účelem zjistit, jaká byla motivace stážistů k výjezdu a také motivace koordinátorů, kteří pracují se stážisty. Pro tato zjištění byl v obou případech použit písemný dotazník. Na závěr byla na základě vyhodnocení obou dotazníků udělena doporučení a návrhy na zlepšení práce se stážisty i koordinátory.
Employer Branding; influencing student perception by campus management activities
Strnad, Martin ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Budišová, Martina (oponent)
Cílem této diplomové práce je definovat employer branding koncept a jeho vztah ke campus managmentu,tedy aktivitám, které společnosti podnikají za účelem prezentování se studentům. Teoretický výzkum zachycuje marketingovou esenci brandingu a dále jí rozvýjí do rámce employer brandingu. Další výzkum se zaměřil na možné campus management aktivity. V praktické části je zkoumána popularita a efektivita těchto aktivit. K tomuto účelu sloužilo několik studentských průzkumů, rozhovory s odborníky z praxe a vlastní zkušenost autora. Výsledek slouží jako základ pro doporučení úpravy campus management strategie firmy.
VŠ pedagogové a jejich vztahy k praxi
ČEP, Adam
Cílem práce je zjistit, zda by vysokoškolští pedagogové měli zájem o umístění na stáži v hostitelské organizaci na předem stanovené časové období. Během této doby pedagog získává nové a rozšiřuje své stávající praktické zkušenosti a poznatky, které je následně schopen přenést do výuky. Tím se výuka obohacuje a nabývá praktičtějšího charakteru. Na základě analýz a uplatňování teoretických modelů je pedagog schopen přenášet poznatky i opačným směrem, tedy z oblasti teorie do praxe. Při fungování tohoto cyklu vzniká tzv. znalostní komunita, ve které probíhá oboustranný transfer vědomostí, a zapojené subjekty se ve svých činnostech vzájemně zlepšují. Tím, že je pedagog v úzkém kontaktu s praxí, je schopen zprostředkovávat studentům přednášky vedené odborníky z praxe, stáže pro studenty, diskuze se zástupci podniků při úpravách studijních programů a mnohé další. Při vzájemně výhodné spolupráci z ní mohou mít prospěch vysoké školy, partnerské podniky a především studenti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.