Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vplyv obalu na spotrebitel´ské rozhodovanie při nákupe instantných pokrmov
Belicová, Zuzana
Práce se zabývá vlivem obalu na spotřebitelské rozhodování při nákupu instantních pokrmů. Ve vlastní práci je realizován průzkum s využitím technologie eyetrackingu a hloubkových rozhovorů. Na základě výsledků získaných ve vlastní práci je navržen model chování spotřebitele při instantních potravinách v souvislosti s obalem. Výsledky také poslouží jako podklad pro návrh doporučení pro toto odvětví.
Kupní rozhodování na trhu kolových nápojů v ČR
Nováčková, Aneta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem mé diplomové práce bylo analyzovat spotřebitelské chování na trhu kolových nápojů v ČR. Svůj výzkum jsem zaměřila především na studenty VŠE. K jeho realizaci jsem použila dotazníkové šetření a analýzu dat Market & Media & Lifestyle agentury MEDIAN. Práce je rozdělena na dvě hlavní části -- teoreticko-metodologickou a analytickou. Obsahem teoreticko-metodologické části je vymezení základních pojmů, jako jsou spotřebitelské chování, rozhodovací proces, jeho druhy, faktory a modely, výzkum trhu, analýza dat. Charakteristika společností, stanovení hypotéz, samotný výzkum, jeho vyhodnocení a doporučení jsou obsahem části analytické.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.