Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 121 záznamů.  začátekpředchozí112 - 121  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ověření úrovně pohybových dovedností ze sportovní gymnastiky na základních školách města České Budějovice\\
SVOBODOVÁ, Pavla
Cílem této diplomové práce bylo ověření úrovně pohybových dovedností ve sportovní gymnastice na základní škole. V úvodní části je popsán historický vývoj sportovní gymnastiky. Teoreticko-metodologická práce se zabývá cíly a úkoly diplomové práce, rozborem metod používaných při ověřování a rozborem literatury, ze které bylo čerpáno. Vybrané poznatky o daném tématu byly zpracovány v analytické části. Výsledky měření a matematickými tabulkami se zabývá část syntetická, která obsahuje četnost známek, zastoupení známek v jednotlivých disciplínách a přehledem úspěšnosti v jednotlivých ročnících. Vše je přehledně zobrazeno v grafických přílohách.
Využití outdoorových aktivit při tvorbě produktů v cestovním ruchu
SVITÁKOVÁ, Karolína
Hlavním cílem práce bylo navrhnout nové produktové balíčky outdoorových sportů v turistickém regionu Šumava. Vedlejšími cíli pak bylo provést analýzu outdoorových sportů a jejich materiálně-technické základny v tomto regionu, zjistit potenciál možností rozvoje nových forem cestovního ruchu a navrhnout optimální skladbu všech aktivit v letní i zimní turistické sezoně. Na základě zjištěných informací, provedených analýz a výsledcích dotazníkového šetření byly navrhnuty 3 produktové balíčky. Tyto balíčky jsou určeny k prodeji cestovní kanceláří či agenturou. Jejich cena je zkalkulována na úrovni nákupu zprostředkovatele.
Ekonomika profesionálního sportovního klubu Manchester United
Kozlov, Vitalij ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Rozbor ekonomické situace Manchesteru United, zjišťování příčin a původu zadluženosti, zhodnocení její nezbytnosti. Ve své práci rozeberu příjmy a náklady klubu, posoudím finanční přínosy soutěží, kterých se Manchester United účastní. Nalezení slabých stránek klubu, které přispívají k finančním ztrátám a navržení jejich řešení.
Vliv sportu na pracovní schopnosti vedoucích pracovníků a jejich podřízených
Bártová, Michaela ; Král, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je zjistit subjektivní vnímání vlivu sportu na pracovní schopnosti vedoucích pracovníků a jejich podřízených a navrhnout společnostem koncepci pro využití firemních výhod. Práce se věnuje pojmům osobnosti a její struktuře, definici manažera, jaký by měl vlastně manažer být, dále otázkou stresu, syndromu vyhoření a také definici sportu a vlivu sportu na psychiku a zdraví jedince. Výzkum práce je zaměřen na zjišťování subjektivního vnímání vlivu sportu na pracovní schopnosti u vedoucích pracovníků, jejich podřízených a podnikatelů. Cílem je zjistit, jestli sportující lidé vnímají nějaké změny ve svých pracovních výkonech a v psychice všeobecně, a to z krátkodobého i dlouhodobého hlediska. Tyto výsledky dále rozpracovat podle jednotlivých pracovních pozic s poukazem na určité specifické rysy dané skupiny. Dále je předmětem zkoumání, jestli případné změny subjektivně vnímají i zaměstnavatelé, kteří již své zaměstnance ke sportovní činnosti motivují, např. firemními výhodami.
Aplikace komunitárního práva na oblast sportu
Kameniščáková, Ida ; Urban, Luděk (vedoucí práce) ; Lapáček, Michal (oponent)
Sports used to be the only way to enjoy oneself and to spend free time. Today it rather represents business and an important part of all economies around the world. That is why the European community law includes the sports indirectly in three areas: - the community market of the European union, - the economic competition of the EU, - coordinated policies of the EU. The key role of the entire diploma thesis plays the decision of the European Court in the case Bosman in 1995.
Metodika marketingu a propagace konkrétního sportovního odvětví
Luňáčková, Lenka ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
Práce uvádí obecné marketingové a propagační nástroje v klasických organizacích a ve sportu, dále financování rychlostní kanoistiky a vybraných sportovních svazů. Práce provádí analýzy popularity sportu jako celku a následně sportovního odvětví rychlostní kanoistika. Dále práce provádí srovnání klasického marketingu s marketingem sportovním. V práci jsou popsána navržená marketingová doporučení pro jednotlivé kluby sportovního odvětví rychlostní kanoistika.
Ekonomická analýza multifunkčního sportovního areálu
Sýkora, Robert ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Bohuslav, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou společnosti provozující multifunkční sportovní zařízení, jejíž hlavní činností je provozování lanových drah a lyžařských vleků, provozování tělovýchovných zařízení a zařízení pro rekondici a regeneraci. Práce by měla poskytnout komplexní pohled na fungování společnosti. Představit marketingový mix společnosti a pomocí finanční analýzy posoudit hospodaření společnosti.
Financování mezinárodních sportovních akcí v České republice
Janíčková, Romana ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Stejskalová, Lucie (oponent)
Práce se zabývá problematikou připravenosti české společnosti vnímat sport jako komerční aktivitu, která je spojena s ekonomickými výdaji. Vychází se z euroatlantického pojetí sportu, kde je zřetelně vnímána komerční a společenská složka sportu. Komerční pojetí sportu v České republice je popisováno na příkladu společnosti Prague International Marathon spol. s r.o., která organizuje městské běhy v Praze. Problematika je prověřována na základě analýzy struktury běžců, ekonomického přínosu pro Prahu a dotazníkové metody.
Možnosti marketingové orientace Prague International Marathon, spol. s r.o.
Hanyšová, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Plešr, Michal (oponent)
První kapitoly práce (teoretické) vysvětlují pojmy jako sportovní marketing, event marketing a partnerství ve sportu. Dále analyzují postoj lidí ke sportu a jejich životní styl. Diplomová práce samotná následně hodnotí dosavadní marketingové počínání společnosti Prague International Marathon, spol. s r.o. (PIM) a veškerou marketingovou orientaci zaměřenou na zákazníky ? běžce, diváky a partnery. Poukazuje, jaké nástroje společnost používá směrem k široké veřejnosti na území hlavního města, na celém území České republiky a za hranicemi státu. Dále charakterizuje komunikaci se stávajícími partnery, co jim partnerství s PIM přináší a jaké jsou jeho výhody, popř. úskalí, jaké jsou přednosti, popř. nedostatky v oblasti této komunikace. V neposlední řadě zkoumá kompletní povědomí o sportovních a kulturních akcích společnosti PIM a efektivnost použitých komunikačních nástrojů v porovnání s mediální odezvou na akce organizované PIM. Závěrem jsou uvedena marketingová doporučení diplomantky.
Sportovní sponzoring
Lutovský, Marek ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Sponzoring je relativně novým nástrojem komunikačního mixu. Nástrojem, který umí zasáhnout cílovou skupinu, vybudovat tzv. ?goodwill?, zefektivnit reklamní kampaně a dopomoci lepším vztahům s klíčovými partnery. Má hodně společného se vztahy k veřejnosti (PR), reklamou a ?Event marketingem?, měl by však pro svou jedinečnost zůstat samostatným a plnohodnotným nástrojem komunikačního mixu. Jeho nejoblíbenější formou je v posledních letech bezpochyby sportovní sponzoring. Sport znamená emoce, boj, vytrvalost, dokonalost, vítězství ? hodnoty, na něž aspiruje každá společnost. Jedním z nejdůležitějších prvků je ale lidský faktor a jeho pocit sounáležitosti a ztotožnění se prostřednictvím daného sportu se značkou sponzora, a to přirozenou cestou emocí. Firmy zde logicky spatřují komunikační potenciál který se dá snadno přetvořit na jednu z konkurenčních výhod. A to nejen díky vytvořenému goodwillu v očích zákazníků, ale také díky relativně novým, dynamickým nástrojům pro firemní marketingovou strategii. Tato práce se věnuje jednomu z největších sponzoringových projektů, které byly v České Republice realizovány a to současnou podporou národního hokejového týmu, společně se sponzorstvím MS 2004 společností Eurotel

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 121 záznamů.   začátekpředchozí112 - 121  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.