Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metodika kurzů pro sportovní třídy s prvky kooperativních a dobrodružných her s cílem posílení sociálních vazeb mezi žáky napříč ročníky
Spurná, Lenka ; Turčová, Ivana (vedoucí práce) ; Vojtíková, Lenka (oponent)
Název: Metodika kurzů pro sportovní třídy s prvky kooperativních a dobrodružných her s cílem posílení sociálních vazeb mezi žáky napříč ročníky. Cíl: Cílem práce je návrh a zhodnocení herní mapy programu kurzu v přírodě pro sportovní třídy jako prostředek k posílení sociální vazby mezi žáky. Metody: V práci jsem využila deskriptivně-analytický přístup, konkrétně obsahovou analýzu textů pojednávající o metodice kurzů pro sportovní třídy a osobních zkušeností z praxe. Zjištěné informace jsem pečlivě utřídila a systematicky zpracovala do srozumitelného a přehledného shrnutí. Výsledky: Vytvoření metodiky sportovního kurzu s prvky kooperativních a dobrodružných her a význam autorské herní mapy jako zásadního prvku při vytváření sociálních vazeb mez žáky. Závěr: Práce poukazuje na to, že prostřednictvím dobrodružných prvků a aktivit v rámci sportovního kurzu lze efektivně rozvíjet sociální dovednosti žáků. Navržená metodika kurzu pro sportovní třídy s využitím autorských herních map a dramaturgie je účinným prostředkem k posílení sociálních vazeb mezi žáky. Tato metodika může sloužit jako obecné platné doporučení ve vztahu k problematice daného oboru. Dále může představovat podklad pro budoucí hypotézu týkající se přenosu nabytých sportovních a sociálních dovedností do školních sportovních soutěží....
Aktivity v přírodě na gymnáziích v Ústeckém kraji
Zábojníková, Kateřina ; Turčová, Ivana (vedoucí práce) ; Bačáková, Radka (oponent)
Název práce: Aktivity v přírodě na gymnáziích v Ústeckém kraji Cíle práce: Hlavním cílem této práce bylo zjistit současný stav výuky aktivit v přírodě na gymnáziích v Ústeckém kraji. Konkrétně jsme se zabývali, zda mají školy AP zaneseny ve svých ŠVP, v jaké formě, v jakém rozsahu jsou realizovány a jaký názor na jejich zařazování mají ředitelé škol a učitelé TV. Také jsme se pokusili zjistit, zda mají školy možnosti a jestli jsou vybaveny pro výuku aktivity v přírodě. Metoda: Dva semi-strukturované nestandardizované dotazníky pro ředitele a učitele TV. Výsledky: Aktivity v přírodě jsou na gymnáziích v Ústeckém kraji rozšířené. Jsou zařazovány v podobě kurzů i v rámci výuky tělesné výchovy, nejčastěji však v podobě kurzů. Nejvíce pořádanými kurzy jsou adaptační a lyžařské kurzy. Téměř všechny školy mají k dispozici vhodné podmínky pro aktivity v přírodě, ale jejich materiální vybavení pro tyto aktivity není optimální. Z výsledků vyplývá, že učitelé i ředitelé mají pozitivní názor na zařazování aktivit v přírodě do výuky, ale větší podporu mají v tomto ohledu od ředitelů. Klíčová slova: Učení v přírodě, sporty v přírodě, zkušenostní učení, tělesná výchova, sportovní kurzy, vzdělávání na gymnáziích
Letní sportovní kurzy na středních školách
Bobačíková, Tereza ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
NÁZEV: Letní sportovní kurzy na středních školách AUTOR: Bc. Tereza Bobačíková KATEDRA (ÚSTAV): Katedra tělesné výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy VEDOUCÍ PRÁCE: Ph.Dr. PaedDr. Ladislav Kašpar, Ph.D. ABSTRAKT: V diplomové práci se zabývám problematikou letních sportovních kurzů na středních školách. Zjišťuji, zda střední školy nabízejí letní sportovní kurzy, jaká je rozmanitost jejich nabídky, materiální a personální zajištění a zájem ze strany studentů, popř. důvody jejich nezájmu či nespokojenosti s nabídkou. V teoretické části se zabývám aktivitami a výchovou v přírodě a jejich významem pro děti a mládež. Přibližuji důležité pojmy a směry spojované s touto oblastí. V další kapitole se zaměřuji na obsahovou náplň letních sportovních kurzů s nabídkou sportovní činnosti. Seznamuji s obecnými pokyny a bezpečnostními zásadami pro zdárný průběh celé akce. Výzkumná část popisuje cíle a výsledky výzkumu dotazníkového šetření. Hlavním cílem diplomové práce bylo porovnat nabídku mezi sportovními kurzy na jednotlivých středních školách Prahy 10. K výzkumu bylo využito dotazníku určeného ředitelům středních škol a studentům nejvyšších ročníků. Dotazník prozkoumával aktuální nabídku letních sportovních kurzů na středních školách a zájem studentů o sportovní kurzy. KLÍČOVÁ SLOVA: Sportovní kurzy, aktivity...
Letní sportovní kurzy na středních školách
Bobačíková, Tereza ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
NÁZEV: Letní sportovní kurzy na středních školách AUTOR: Bc. Tereza Bobačíková KATEDRA (ÚSTAV): Katedra tělesné výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy VEDOUCÍ PRÁCE: Ph.Dr. PaedDr. Ladislav Kašpar, Ph.D. ABSTRAKT: V diplomové práci se zabývám problematikou letních sportovních kurzů na středních školách. Zjišťuji, zda střední školy nabízejí letní sportovní kurzy, jaká je rozmanitost jejich nabídky, materiální a personální zajištění a zájem ze strany studentů, popř. důvody jejich nezájmu či nespokojenosti s nabídkou. V teoretické části se zabývám aktivitami a výchovou v přírodě a jejich významem pro děti a mládež. Přibližuji důležité pojmy a směry spojované s touto oblastí. V další kapitole se zaměřuji na obsahovou náplň letních sportovních kurzů s nabídkou sportovní činnosti. Seznamuji s obecnými pokyny a bezpečnostními zásadami pro zdárný průběh celé akce. Výzkumná část popisuje cíle a výsledky výzkumu dotazníkového šetření. Hlavním cílem diplomové práce bylo porovnat nabídku mezi sportovními kurzy na jednotlivých středních školách Prahy 10. K výzkumu bylo využito dotazníku určeného ředitelům středních škol a studentům nejvyšších ročníků. Dotazník prozkoumával aktuální nabídku letních sportovních kurzů na středních školách a zájem studentů o sportovní kurzy. KLÍČOVÁ SLOVA: Sportovní kurzy, aktivity...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.