Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix společnosti REEX, spol. s r.o.
Jiříková, Iva ; Sláma, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu rozvoje marketingových aktivit společnosti REEX, spol. s r.o. Tato firma se zabývá tvorbou reklamy a komunikačních kampaní. Teoretická část práce se zaměřuje především na marketingový mix, marketingovou komunikaci, řízení vztahů se zákazníky a marketing podle cílových skupin. V praktické části provedu analýzu současného stavu firmy, její vnější a vnitřní prostředí a sestavím SWOT analýzu. Na základě výsledku sestavím vhodný marketingový plán pro firmu REEX, spol. s r.o.
Programové vybavení pro komunikaci a nastavení jednotky pro sběr dat JSD600
Pajgrt, Michal ; Kreslíková, Jitka (oponent) ; Kotásek, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá popisem jednotky JSD600 firmy Smart, spol. s r.o. Jedná se o jednotku pro matematické zpracování, měření a záznam dat využívané především v oblasti měření energie dodané vodní parou. Práce stručně představuje jednotku z pohledu základní koncepce, vysvětluje princip řešení uchování požadovaných dat jednotkou. Dále shrnuje základní poznatky z oblasti měření energie, měření průtoku a stavů vodní páry, nezbytné pro porozumění problematice měřičů tepla. Přináší ucelený přehled komunikačního protokolu jednotky od základní definice struktury paketu až po celkový přehled všech používaných paketů. Druhá část práce se věnuje především popisu vlastní implementace aplikace pro nastavení a konfiguraci jednotky, která tvoří hlavní část mé diplomové práce.
Analýza a optimalizace elektronického obchodu
Pírková, Hana ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce vytváří návrh elektronického obchodu brněnské společnosti Železářství Oldřich Barták, spol. s r.o. Na základě analýzy současného stavu elektronického obchodu a teoretických východisek, přináší v návrhu výše zmíněné společnosti komplexní řešení pro jeho optimalizaci a kvalitnější e-marketingovou propagaci v oblasti e-commerce.
Hodnocení finančního zdraví podniku
Matochová, Tamara ; Měsíčková, Michaela Vítek (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje hodnocení finančního zdraví podniku Bosch Rexroth, spol. s r.o. Za použití různých metod finanční analýzy je hodnocena výkonnost a finanční zdraví podniku. Výsledkem práce bude návrh možného postupu pro budoucí strategii.
Analýza finanční situace vybraného podniku s přihlédnutím k jeho lokalizaci
Langová, Markéta
Práce vychází z účetních výkazů firmy, které se staly podkladem pro zpracování finanční analýzy. Cílem této diplomové práce je zhodnotit finanční situaci firmy v letech 2010 – 2016, zjistit efektivnost jejího hospodaření a navrhnout případná zlepšení do budoucna. Dílčím cílem je také posouzení kvality podnikatelského prostředí. Práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a vlastní práci. Část teoretická vysvětluje pojem finanční analýza, její nejčastěji používané metody a dále kritéria hodnocení podnikatelského prostředí. Ve vlastní práci je aplikována finanční analýza vybraného podniku.
Programové vybavení pro komunikaci a nastavení jednotky pro sběr dat JSD600
Pajgrt, Michal ; Kreslíková, Jitka (oponent) ; Kotásek, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá popisem jednotky JSD600 firmy Smart, spol. s r.o. Jedná se o jednotku pro matematické zpracování, měření a záznam dat využívané především v oblasti měření energie dodané vodní parou. Práce stručně představuje jednotku z pohledu základní koncepce, vysvětluje princip řešení uchování požadovaných dat jednotkou. Dále shrnuje základní poznatky z oblasti měření energie, měření průtoku a stavů vodní páry, nezbytné pro porozumění problematice měřičů tepla. Přináší ucelený přehled komunikačního protokolu jednotky od základní definice struktury paketu až po celkový přehled všech používaných paketů. Druhá část práce se věnuje především popisu vlastní implementace aplikace pro nastavení a konfiguraci jednotky, která tvoří hlavní část mé diplomové práce.
Analýza a optimalizace elektronického obchodu
Pírková, Hana ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce vytváří návrh elektronického obchodu brněnské společnosti Železářství Oldřich Barták, spol. s r.o. Na základě analýzy současného stavu elektronického obchodu a teoretických východisek, přináší v návrhu výše zmíněné společnosti komplexní řešení pro jeho optimalizaci a kvalitnější e-marketingovou propagaci v oblasti e-commerce.
Marketingový mix společnosti REEX, spol. s r.o.
Jiříková, Iva ; Sláma, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu rozvoje marketingových aktivit společnosti REEX, spol. s r.o. Tato firma se zabývá tvorbou reklamy a komunikačních kampaní. Teoretická část práce se zaměřuje především na marketingový mix, marketingovou komunikaci, řízení vztahů se zákazníky a marketing podle cílových skupin. V praktické části provedu analýzu současného stavu firmy, její vnější a vnitřní prostředí a sestavím SWOT analýzu. Na základě výsledku sestavím vhodný marketingový plán pro firmu REEX, spol. s r.o.
Hodnocení finančního zdraví podniku
Matochová, Tamara ; Měsíčková, Michaela Vítek (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje hodnocení finančního zdraví podniku Bosch Rexroth, spol. s r.o. Za použití různých metod finanční analýzy je hodnocena výkonnost a finanční zdraví podniku. Výsledkem práce bude návrh možného postupu pro budoucí strategii.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.