Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tiskový mluvčí firmy
RAFFLOVÁ, Veronika
Bakalářská práce pojednává o problematice práce tiskového mluvčího firmy. Cílem této práce je porovnání teoretických znalostí o této pozici s praxí mluvčího a zhodnocení současného stavu mluvčích ve středně velké firmě. Teoretická část je věnována charakteristice tiskových mluvčích, možnostem jejich vzdělávání a jeho komunikaci s médii a s veřejností. Dále se zabývá legislativou, která ohraničuje jejich práci a organizacím, které sdružují mluvčí a ostatní pracovníky v oblasti public relations. V praktické části je popsán běžný pracovní den mluvčího ve firmě. Pomocí řízeného rozhovoru a dotazníku byly zjištěny problémy, které mohou mluvčí v praxi čekat a návrhy jejich řešení. Dále je práce zaměřena na uplatnění tiskových mluvčích na trhu práce. Výsledky popisují stav vzdělávání tiskových mluvčích v oblasti public relations jejich komunikace se zúčastněnými stranami a navrhují řešení pro zlepšení těchto faktorů.
Prezidentské volby 2018 na Twitteru mluvčího prezidenta
Ryšánek, Adam ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Géla, František (oponent)
Bakalářská práce se věnuje obsahové analýze twitterového účtu @PREZIDENTmluvci Jiřího Ovčáčka, tiskového mluvčího prezidenta České republiky Miloše Zemana. V první části práce, je definována politická komunikace a sledován její vývoj od raných počátků až po současnost. Dále jsou v práci popsány moderní praxe politické komunikace. Teoretická část práce obsahuje i kapitolu o sociální síti Twitter, v níž se podrobněji věnuje twitterovým účtům amerického prezidenta Donalda Trumpa a českého premiéra Andreje Babiše. Druhá část práce se zabývá samotnou analýzou profilu Jiřího Ovčáčka na sociální síti Twitter. Profil je nejprve charakterizován v obecné rovině. Následně se práce věnuje kvantitativní obsahové analýze, v jejímž rámci je vzorek 358 příspěvků z období od 12. prosince 2017 do 12. února 2018 rozdělen do tří základních kategorií. V poslední části práce jsou prezidentské volby 2018 podrobeny časové analýze a dále kategorizovány.
Požadavky vybraných českých médií na mediální vztahy sportovních organizací
Slobodníková, Aneta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Požadavky vybraných českých médií na mediální vztahy sportovních organizací Cíle: Cílem práce je vytvoření souhrnu požadavků v oblasti mediálních vztahů sportovních organizací. Požadavky představují názory jednotlivých zástupců vybraných českých médií ve sportovním odvětví. Smyslem souhrnu je vytvoření materiálu, který může přispět k efektivnější komunikaci mezi médii a sportovními subjekty. Metody: Ke sběru dat bylo využito kvalitativní metody rozhovorů pomocí návodu, který vychází z teoretické reflexe. Respondenti byli vybráni účelovým vzorkováním za pomocí kritérií. Rozhovory byly nahrávány a následně převedeny transkripcí do písemné podoby. Získaná data byla zpracována deduktivním způsobem tematické analýzy. Výsledky: Výsledkem práce je souhrn požadavků mediálních zástupců. Výsledky reflektují teoretické poznatky s praktickými připomínkami pro české prostředí sportu. Celkově se mediální zástupci zaměřují především na důvěru ze strany sportovních organizací a jejich zástupců. Zároveň připomínají, že součástí sportovní kariéry sportovců je i mediální výstup. Přejí si, aby na ně nebylo nahlíženo jako na nepřátele, ale jako na partnery v šíření informací veřejnosti a především fanouškům. Klíčová slova: public relations, mediální komunikace, tisková zpráva, tisková konference, sportovní...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.