Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza wellness služeb ve vybraném lázeňském zařízení
DAŇOVÁ, Veronika
Historie Lázní Bechyně s.r.o. sahá do 18. století, kdy byly v Bechyni roku 1728 objeveny minerální prameny. Od roku 1992 fungují lázně jako nestátní zdravotnické zařízení. Hlavním přírodním léčivým zdrojem bechyňských lázní je slatina, dovážená z nedalekých Komárovských blat. Léčí se zde nemoci jako revmatická artritis, Bechtěrevova choroba, koxartróza a ostatní artrózy, metabolická onemocnění s postižením kloubů, bolestivé syndromy šlach a svalů, předoperační a pooperační stavy, osteoporóza a další. Nabídka wellness služeb v Lázních Bechyně s.r.o. je tvořena 11 balíčky, složených z různých procedur a základních služeb cestovního ruchu. Cílem diplomové práce je analýza wellness služeb, které Lázně Bechyně s.r.o. nabízí. Na základě zjištění jsou definovány nedostatky. Aby mohly být nedostatky definovány, bylo provedeno terénní šetření, osobní rozhovory a studium odborných materiálů. V závěru diplomové práce jsou navržena opatření, která by měla vést ke zlepšení úrovně wellness služeb v Lázních Bechyně s.r.o. Dále je navržen balíček služeb.
Marketingová komunikace lázeňského zařízení
Kolísková, Klára ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Fořt, Milan (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného lázeňského zařízení. Teoretická část představí formy a nástroje marketingu a jejich využití v oblasti lázeňství. Praktická část si klade za cíl analyzovat aktuální marketingovou komunikaci Lázní Mšené, a.s. a na základě provedeného dotazníkového šetření kriticky zhodnotit efektivitu komunikačních nástrojů. V závěru práce jsou představeny návrhy možných řešení pro zlepšení komunikační strategie.
Možnosti aplikace asijských léčebných metod na trhu lázeňství a wellness v České republice.
Jedličková, Lenka ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Machová, Božena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá možnou aplikací asijských léčebných metod na trhu lázeňství a wellness v České republice. Práce je rozdělena do pěti kapitol, na teoretickou a praktickou část. Cílem práce je charakterizovat indickou kulturu v oblasti léčby a relaxace v kontextu jejího historického vývoje a její míru využití v domácím cestovním ruchu. Dílčím cílem práce je analýza využití indických terapeutických technik a zařízení věnujících se těmto procedurám v České republice. Úvodní kapitola je věnována definicím cestovního ruchu a zdravotně orientovaného cestovního ruchu. Druhá kapitola se zabývá lázeňstvím a třetí kapitola je věnována wellness a kvalitě života. Čtvrtá kapitola se zaměřuje na Indii, ájurvédu a typické používané metody. V poslední kapitole je popsána situace v České republice, jsou zde zmíněna centra, která se ájurvédě věnují, dále je v ní vyhodnoceno dotazníkové šetření a na závěr je navrhnuto několik atraktivních produktů.
Termální lázeňské podniky ČR: efektivita hospodaření a současné vývojové trendy
Krautstengelová, Lucie ; Kondrashov, Alexey (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Tato bakalářská práce se v první části zabývá termálním lázeňstvím a současnými lázeňskými trendy, jelikož je lázeňství jedním z neustále se rozvíjejících odvětví cestovního ruchu. Cílem je zjistit výkonnost lázeňských podniků a výskyt současných moderních trendů v oblasti lázeňství. Ve druhé části této práce je zpracována finanční analýza, pomocí které je zhodnocena efektivita hospodaření tří zkoumaných lázeňských společností, a sice společnosti Lázně Teplice v Čechách a.s., která vlastní Lázně Teplice, společnosti Thermal -- F a.s., která je majitelem lázeňského hotelu Thermal v Karlových Varech a společnosti Bohemia -- lázně a.s., která poskytuje lázeňskou péči v Karlových Varech.
Vývoj lázeňského cestovního ruchu v Třeboni za období 2009-2013
Nováková, Denisa ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Doležal, Antonín (oponent)
Lázeňský cestovní ruch hraje v jihočeské Třeboni velmi významnou roli. Lázeňští hosté patří mezi ty nejpočetnější návštěvníky města. Cílem bakalářské práce je zhodnotit vývoj lázeňského cestovního ruchu mezi lety 2009-2013 a také zanalyzovat výstupy vlastního výzkumu. Tato práce obsahuje praktickou a teoretickou část. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako cestovní ruch, lázeňský cestovní ruch, dále podává informace o vzniku lázeňství, lázeňské péči a službách poskytovaných v lázeňských zařízeních. V praktické části se autorka zaměřuje na nabídku cestovního ruchu ve městě Třeboň, především z pohledu návštěvnických atraktivit, ale i lázeňských služeb. Další kapitoly praktické části se věnují zhodnocení vybraných ukazatelů za daná léta s ohledem na změny indikačního seznamu, ohodnocují kvalitu a navrhují možné zlepšení lázeňských služeb v Třeboni.
Lázeňství ve Spojených státech amerických
Šnircová, Lucie ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Cílem diplomové práce je charakterizovat a komparativně analyzovat lázeňství ve Spojených státech amerických vzhledem k evropským zemím. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou představeny definice a charakteristiky základních pojmů týkajících se lázeňství. Dále je zde přiblížen význam lázeňství v cestovním ruchu a ve zdravotní péči. Zvláštní pozornost je věnována oblasti wellness, která představuje jednu z nejvýznamnějších složek lázeňství v USA. V praktické části jsou charakterizovány Spojené státy americké nejprve z pohledu základních a ekonomických údajů a posléze v rámci jednotlivých forem cestovního ruchu. Stěžejní část této práce představuje kapitola věnovaná charakteristice lázeňství v USA, kde je stručně představen historický vývoj lázeňství, dále organizační rámec a významné lázeňské asociace. Následná analýza lázeňství včetně oblasti wellness vymezuje na základě statistických údajů současný stav lázeňství a jeho postavení ve Spojených státech vůči ostatním zemím. Na závěr práce jsou představena vybraná lázeňská místa z pohledu významnosti výskytu přírodních léčivých zdrojů a dále také z hlediska turistického významu.
Podnikatelský záměr v oblasti cyklistiky pro všechny
Mühlhans, Petr ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Ztvárnění zajímavé kombinace extrémního sportu a lázeňských služeb za účelem podpoření cestovního ruchu v Mariánských Lázních. Využití unikátní dispozice našeho nejmladšího významného lázeňského města a jeho snadné dostupnosti rozmanitých služeb na relativně malém území. Zkoumání problémů veřejného statku a aktivní účast na rozvinutí potenciálu místního sjezdového areálu.
Vývoj léčebného lázeňství v Karlových Varech
Karásková, Zuzana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vývoj léčebnéholázeňství v Karlových Varech. Práce se skládá ze čtyř hlavních částí. V rámci teoretické části se zabývá specifickými termíny z oblasti lázeňství. Druhá část práce popisuje historii a současnost města Karlovy Vary. Třetí část se zabývá vývojem lázeňských léčebných metod v Karlových Varech. Následující kapitola představuje Parkhotel Richmond, který je jedním z nejznámějších lázeňských hotelů v Karlových Varech. Tato kapitola práce je zaměřena na charakteristiku vybraného lázeňského hotelu, jeho popis, marketingovou strategii, analýzu konkurence a zaměřuje se převážně na ekonomiku vybraného lázeňského zařízení.
Využití Internet marketingu v lázeňství
GOTTWALDOVÁ, Jana
Diplomová práce se zabývá tématem "Využití Internet marketingu v lázeňství``. Práce byla vypracována v Lázních Hodonín a navazuje na výzkum marketingové komunikace, který zjistil důležitost internetu jako informačního a komunikačního prostředku firmy s jejími zákazníky. Lázně jsou mladým moderním zařízením nacházejícím se v Jihomoravském kraji, jejichž jediným majitelem je od roku 1993 město Hodonín. Zařízení slouží k léčbě pohybového aparátu, relaxaci, rekondici a nabízí i wellness pobyty. Cílem této práce je zhodnocení dosavadního využití Internetového marketingu Lázní, jeho účinnosti a návrh možných zlepšení v této oblasti. Dílčím cílem je zjištění spokojenosti zákazníků {--} samoplátců - s internetovou prezentací Lázní, jejich názory a postoje k dalším nástrojům internetové komunikace. Teoretická část vymezuje základní terminologii a nástroje Internetového marketingu dle odborné literatury, internetových článků a aktuálních informací z oboru. Tyto poznatky se staly východiskem pro osobní rozhovor s marketingovou specialistkou a zároveň k definování a zhodnocení dosud využívaných nástrojů internetové komunikace Lázní Hodonín. Primární data spokojenosti klientů s www prezentací Lázní, jejich postoje a názory, byla získána dotazníkovým šetřením. S ohledem na finanční, personální, technické a jiné možnosti organizace je její působení na internetu na velmi dobré úrovni. Ještě více je to patrné ve srovnání s webovou prezentací jejich konkurence. Zjištěné výsledky a uskutečněná reklamní kampaň na Facebooku objevily prostor pro zlepšení a nové perspektivy v oblasti ppc reklamy, emailingu, podpory prodeje a sociálních sítí. Společným cílem navržených opatření bylo především zlepšení efektivity komunikace se stálými, ale i potenciálními klienty. Aktivní působení Lázní na internetu je z hlediska chování daného segmentu spotřebitelů nutností dnešní konkurenční doby. Pro posílení vztahů se současnými zákazníky, ale i z důvodu oslovení nových, by proto mělo marketingové oddělení na tento trend vhodně reagovat.
Rozvoj lázeňství v Ostrožské Nové Vsi
CIBULKOVÁ, Jana
Práce se zabývá obcí Ostrožská Nová Ves, která se nachází v Jihomoravském kraji poblíž města Uherské Hradiště a řadí se do seznamu 37 lázeňských míst v České republice. Předmětem obsahu práce je zejména lázeňská turistika, její historie a současný stav v daném sídle a také analýza zvoleného rekreačního prostoru. Cílem bakalářské práce je seznámit s problematikou lázeňství v naší zemi a představit obec Ostrožská Nová Ves jako sirnaté lázně zaměřené především na kožní a pohybové problémy. Vlastní výzkum byl rozdělen do 2 částí {--} v podobě přímého dotazování v tamějším lázeňském zařízení a ankety pro hosty tohoto zařízení. Součástí praktické části práce je navržení nové služby pro návštěvníky lázní v podobě léčení formou hipoterapie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.