Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 79 záznamů.  začátekpředchozí60 - 69další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výroba mražených krémů
Jedličková, Markéta
Bakalářská práce nese název výroba mražených krémů. V úvodu jsou mražené krémy definovány z hlediska složení, výroby, výživové hodnoty. Cílem bylo zaměřit se na jednotlivé komponenty, jejich alternativy, včetně surovin, obsahující bioaktivní látky, které mohou být přínosem pro zdraví člověka. Druhá část pojednává o jednotlivých krocích výroby. Další část prozkoumává sortiment výrobků na českém trhu v některých obchodních řetězcích. Obsahuje rozdělení mražených krémů do charakteristických legislativních kategorií dle obsahu tuku, sušiny a značení na obalu. Poslední kapitola obsahuje praktikum výroby mraženého krému sorbet citrónový s následným senzorickým zhodnocením.
Stanovení převodních koeficientů dříví uloženého v hráních pro dřevinu SM pomocí analýzy obrazu
Polonček, Ondřej
Tato diplomová práce je zaměřena na stanovení převodních koeficientů dříví v hráních dle vyráběných smrkových sortimentů u lesnické společnosti Petra s.r.o. a jejich následné porovnání se smluvními převodními koeficienty LČR s.p.. Zjišťování koeficientů probíhalo z pořízených digitálních snímků jednotlivých hrání, které se vyhodnocovaly pomocí metody analýzy obrazu v programu Adobe Photoshop CS5 Extended. Výsledkem této práce je zjištění příčin rozdílnosti převodních koeficientů u jednotlivých sortimentů, vliv okraje hráně, navržení změn v ukládání a měření hrání.
Možnosti podnikání v maloobchodě v Nedvědici
Vejrostová, Radka
Bakalářská práce řeší možnosti podnikání v maloobchodě v městysi Nedvědice v sortimentu potravinářského a drogistického zboží, domácích potřeb, zahradnických potřeb a stavebnin. Teoretická část práce přibližuje maloobchod a maloobchodní síť, členění a umístění maloobchodních jednotek, spotřební zboží a komunikaci maloobchodů se zákazníky. Práce charakterizuje podnikání ve vymezených sortimentech zboží a podnikání v maloobchodě na základě živnostenského zákona. V praktické části práce je zpracována analýza současného stavu vybraných ukazatelů maloobchodních prodejen v městysi Nedvědici. Na základě výsledků provedeného dotazníkového šetření je zpracován podnikatelský záměr na zřízení maloobchodní jednotky se sortimentem stavebnin a jsou navržena opatření k jeho realizaci. V závěru práce jsou shrnuty zjištěné poznatky.
Farmářské trhy v ČR
HAMÁČKOVÁ, Tereza
V posledních letech mají farmářské trhy v České republice stále větší úspěch. Farmářskými trhy se snažíme propagovat místní a regionální potraviny, aby se dostali do hlubšího povědomí občanů, a aby se stali oblíbenějšími. Sortiment je velice pestrý avšak se k němu vztahují celé řady legislativních předpisů, zákonů, norem a vyhlášek. Farmářské trhy podléhají stejné legislativě jako jakýkoli jiný prodej potravin. V práci byly provedeny řízené rozhovory s prodejci na farmářských trzích a proběhlo dotazníkové šetření mezi zákazníky farmářských trhů a širší veřejností z celé České republiky. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 187 respondentů a díky tomuto šetření byly vyhodnoceny stanovené hypotézy. Tři hypotézy z celkových čtyř byly potvrzeny a jedna byla vyvrácena.
Problematika farmářských trhů - legislativa, sortiment
KABEŠOVÁ, Veronika
Farmářské trhy se staly v poslední době oblíbeným místem na nákupy. Nabízený sortiment je velice pestrý a vztahuje se k němu množství zákonů, vyhlášek a norem. Prodej jednotlivých komodit upravuje legislativa stejná, jako pro prodej v kamenných obchodech. Dotazníkové šetření bylo prováděno na farmářském trhu v Táboře. Zúčastnili se lidé různých věkových skupin. Na základě dotazníkového šetření (203 dotazovaných) se zjistilo, že 70% lidí ví, že stánek s mléčnými a masnými výrobky musí být vybaven chladicím zařízením. Na původ zboží se ptá 31% dotazovaných a 82% sleduje etikety na výrobcích
Analýza výrobního sortimentu firmy KEB-EGE spol.s r. o.
Chuová, Trang ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Jindrle, Vít (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou výrobního sortimentu společnosti KEB-EGE spol. s r.o., která se zaměřuje na výrobu autodiagnostiky a ocelových konstrukcí. Teoretická část zahrnuje základní marketingové pojmy a praktická část zahrnuje představení společnosti, její zákazníky, konkurenci a dodavatele, analýzu makroprostředí společnosti a analýzu marketingového mixu, z hlediska jeho čtyř nástrojů, a to výrobku, ceny, distribuce a marketingové komunikace.
Nákupní a prodejní strategie obchodní firmy
Bartoš, Miroslav ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategií maloobchodní společnosti v oblasti nákupu a prodeje zboží. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické nalezneme informace týkající se obchodu a jeho funkcí, základní rozdělení obchodního sortimentu a způsoby oceňování zboží a výpočtu obchodních marží. Dále zde jsou taktéž popsány požadavky obchodníků na dodavatele, na zboží a způsoby realizací objednávek. V neposlední řadě se zde nachází popis systému HACCP a klíčových technologií využívaných v obchodě. Praktická část diplomové práce vychází z teoretického základu a je v ní řešen sortiment analyzované společnosti, jeho struktura a podíl na celkových tržbách. Po této kapitole následuje nákupní strategie, ve které je řešena organizace nákupu ve společnosti, pravomoci jednotlivých pracovníků, způsoby nákupu využívané u různých dodavatelů a jednotlivé fáze nákupního procesu. V části nazvané prodejní strategie je pak rozebrán systém cen, slevových akcí, forem prodeje a personálu společnosti. V poslední části se nachází SWOT analýza, kde nalezneme hlavní příležitosti a hrozby pro firmu do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 79 záznamů.   začátekpředchozí60 - 69další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.