Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zkušenosti homosexuálních učitelů a učitelek na českých základních školách
Polách, Dominik ; Smetáčková, Irena (vedoucí práce) ; Vozková, Anna (oponent)
Bakalářská práce "Zkušenosti homosexuálních učitelů a učitelek na českých základních školách" hledá odpověď na otázku, jak homosexuální učitelé nakládají ve své pedagogické praxi se svou sexuální orientací. Od tohoto se poté odvíjí další otázky, a to především, jak vnímají homosexuální vyučující svou sexuální orientaci ve vztahu k pedagogické praxi, jak moc jsou otevření homosexuální vyučující v pracovním prostředí se svou orientací, zda jsou v této otevřenosti rozdíly ve vztahu ke kolegům, k žákům a k rodičům žáků a jestli se homosexuální vyučující potýkají v pracovním prostředí s nějakými problémy souvisejícími s jejich orientací. V teoretické části práce se věnuji základním faktům a terminologii, související s problematikou sexuality a s problematikou pedagogické profese. V praktické části je realizován kvalitativní výzkum formou rozhovorů s devíti informanty. Na základě tematické analýzy bylo zjištěno, že homosexuální vyučující jsou se svou sexuální orientací spíše otevření a s projevy homofobie se setkávají spíše ojediněle. Homosexuální vyučující si uvědomují skutečnost, že otevřeností mohou zmírnit výskyt homofobie v řadách studujících a zároveň přímo či nepřímo podpořit studující, kteří si coming outem procházejí. Velkou roli v otevřenosti hraje ovšem vedení spolu se vztahy v pedagogickém...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.