Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání kampaní české vlády a americké vládní organizace AdCouncil se zaměřením na sociální kampaně proti alkoholu za volantem
Štenclová, Dorota ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce "Srovnání kampaní české vlády a americké vládní organizace Ad Council se zaměřením na sociální kampaně proti alkoholu za volantem" pojednává o kampani "Nemyslíš, zaplatíš!" od Ministerstva dopravy České republiky a kampani "Buzzed Driving is Drunk Driving" ("Podnapilé řízení je opilé řízení") od National Highway Traffic Safety Administration. Současně se zaměřuje i na systém zadávání vládních osvětových a informačních kampaní v České republice a ve Spojených státech amerických. V první části se věnuje specifikám sociálního marketingu, rozdílům mezi sociálním marketingem a komerčním marketingem a vládní komunikaci v rámci osvětových a informačních kampaní z teoretického hlediska. V další části se práce zaměřuje na činnost organizace Ad Council a posléze nastiňuje financování, průběh a dopad kampaň "Podnapilé řízení je opilé řízení". Následuje charakteristika české kampaně "Nemyslíš, zaplatíš!" a kapitola o vládní komunikaci osvětových kampaní v České republice. V závěru práce jsou srovnány obě kampaně a také komunikace české vlády a amerického Ad Councilu. Práce hodnotí obě kampaně a také navrhuje možné změny, které by mohly české vládní komunikaci pomoci zejména z hlediska efektivity a financování.
Creative Cities" - projekt British Council jako příklad městského marketingu
Hradecká, Johanka ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce "Creative Cities" - projekt British Council jako příklad městského marketingu se zabývá projektem, který vychází z teorie moderního městského marketingu (city branding) a je zaměřen na problematiku dnešních měst a řešení jejich problémů. Zohledňuje jednak historickou perspektivu městského marketingu a jeho současné pojetí, ale zároveň uchopuje Kreativní města jako příklad sociální kampaně, která má za cíl informovat obyvatele, zástupce veřejné správy i zájmové subjekty o možnostech a nástrojích, kterými lze dosáhnout kvalitnějšího života ve městech. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část, které zohledňují všechny nezbytné aspekty tohoto mezinárodního projektu - všeobecný koncept projektů British Council, zaměření na kreativní průmysl, vývoj moderního městského marketingu, specifickou sadu nástrojů Kreativních měst a příklady a potenciál jejich využití do budoucnosti v Evropě i České republice. Práce se opírá o tříleté působení projektu v České republice a jeho konkrétní vyústění v některých městech.
Analýza efektivnosti sociálních kampaní zaměřených na děti
Walzelová, Veronika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hlaváčová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá současnými či nedávno ukončenými sociálními kampaněmi v České republice, které se zaměřují na ochranu dětí. Tématy jsou zejména dětské týrání, šikana a sexuální zneužívání. Práce přináší pohled na kampaně z hlediska účinnosti a efektivnosti. Ty jsou podloženy detailním rozborem kampaní dle používaných forem reklamy, dotazníkovým průzkumem u dětí a dospělých, a v neposlední řadě rozhovory s pracovníky neziskových organizací. Jde o zhodnocení, zda vůbec všechny kampaně s touto tématikou mají smysl.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.