Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Alternatívne zdroje pohonu a ich vnímanie slovenskými spotrebiteľmi
Pešta, Štefan
Pešta, Š. Alternativní zdroje pohonu a jejich vnímání slovenskými spotřebiteli. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Diplomová práce se zabývá vnímáním alternativních zdrojů pohonu slovenskými spotřebiteli na automobilovém trhu. V této práci je identifikováno vnímání a povědomí o alternativních pohonech na Slovenském trhu. Následně jsou navržena doporučení, na základě zjištěných informací primárního a sekundárního výzkumu, pro prodejce a pro stát. Pro získání podkladů v primárním výzkumu proběhlo dotazníkové šetření a hloubkové rozhovory. Celkem 749 respondentů se zúčastnilo dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů se zúčastnilo 11 respondentů. Výsledky výzkumu poukazují na oblasti, na které se musí prodejci a stát soustředit, aby byl zrostl zájem o alternativní zdroje pohonu vozidel.
Návrhy na zlepšení působení podniku na slovenském trhu
Dvořák, Martin ; Tomášková,, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Návrhy na zlepšení působení podniku na slovenském trhu“ je zaměřena na firmu ABC, vyrábějící speciální výživu zvířat. V teoretické části je vysvětlen význam mezinárodního obchodu, možnosti vstupu firem na zahraniční trhy a teorie analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Druhá část práce tato prostředí analyzuje z praktického hlediska. Třetí část obsahuje návrhy na zlepšení působení firmy ABC na slovenském trhu.
Analysis of marketing strategy of the company Jamex s.r.o. on Slovak market
Jancová, Andrea ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Pacek, Peter (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategii slovenské firmy JAMEX s.r.o., která se věnuje prodeji i produkci hutnického materiálu a betonářské ocele. Cílem práce je analyzovat stávající marketingovou strategii na slovenském trhu prostřednictvím situační analýzy, SWOT analýzy a marketingového mixu. Na základě zjištěných dat z provedených analýz jsou navrhnuté konkrétní doporučení pro zlepšení marketingové strategie a upevnění postavení firmy na trhu. Závěrečná část práce popisuje Českou republiku jako možnou destinaci rozšíření působnosti firmy. Rovněž jsou vyjmenované potenciální formy vstupů na zahraniční trh a hlavní pozitiva a negativa vyplývající z daného vstupu.
Analýza expanze na slovenský trh
Pausová, Martina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé práce je vypracovat doporučení pro expanzi projektu bezrealitky.cz na slovenský trh. Doporučení bude podloženo situační analýzou trhu s nemovitostmi a konkurence, která potvrdí anebo vyvrátí hypotézu, že na slovenském trhu s nemovitostmi existuje mezera v poskytování komplexních, kvalitních služeb při koupi nebo prodeji či pronájmu nemovitosti, kterou by projekt bezrealitky.cz chtěl vyplnit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.