Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Barack Obama a Blízký východ
Černý, Ondřej ; Anděl, Petr (vedoucí práce) ; Raška, Francis (oponent)
Bakalářská práce Barack Obama a Blízký východ zkoumá americkou zahraniční politi-ku vůči regionu Blízkého východu, konkrétně Iráku, Íránu a Izraeli. Po dvou prezi-dentských obdobích George W. Bushe přichází s prezidentem Obamou nová politika a Blízký východ v ní stále hraje důležitou roli. Bakalářská práce odpovídá na tři zá-kladní otázky - jakou politiku chtěl Barack Obama na Blízkém východě praktikovat, v jakých aspektech se lišila od politiky jeho předchůdce, a konečně jestli praktické kroky Obamovy administrativy v prvních letech odpovídají předvolebním slibům. Závazky jsou vybrány především z projevů a článků samotného prezidentského kan-didáta a také z doporučení jeho blízkých poradců. V každé části práce jsou dále shrnu-ty hlavní rozdíly mezi politikou republikánského prezidenta George Bushe a sliby demokratického kandidáta. Následuje shrnutí zahraniční politiky Obamovy adminis-trativy v regionu během prvních několika let a zhodnocení, zda se mu podařilo závaz-ky stanovené ještě před zvolením naplnit.
Barack Obama a Blízký východ
Černý, Ondřej ; Anděl, Petr (vedoucí práce) ; Raška, Francis (oponent)
Bakalářská práce Barack Obama a Blízký východ zkoumá americkou zahraniční politi-ku vůči regionu Blízkého východu, konkrétně Iráku, Íránu a Izraeli. Po dvou prezi-dentských obdobích George W. Bushe přichází s prezidentem Obamou nová politika a Blízký východ v ní stále hraje důležitou roli. Bakalářská práce odpovídá na tři zá-kladní otázky - jakou politiku chtěl Barack Obama na Blízkém východě praktikovat, v jakých aspektech se lišila od politiky jeho předchůdce, a konečně jestli praktické kroky Obamovy administrativy v prvních letech odpovídají předvolebním slibům. Závazky jsou vybrány především z projevů a článků samotného prezidentského kan-didáta a také z doporučení jeho blízkých poradců. V každé části práce jsou dále shrnu-ty hlavní rozdíly mezi politikou republikánského prezidenta George Bushe a sliby demokratického kandidáta. Následuje shrnutí zahraniční politiky Obamovy adminis-trativy v regionu během prvních několika let a zhodnocení, zda se mu podařilo závaz-ky stanovené ještě před zvolením naplnit.
Marketing strategy of a new online product Promise-Book
Strapatá, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pražská, Terézia (oponent)
Diplomová práce analyzuje problém s předsevzetími a sliby ve společnosti a hledá řešení problému prostřednictvím sociálních sítí formou platformy Promise-Book. Jedním z cílů práce je vytvořit podklady pro tvorbu marketingové strategie dané platformy. Podklady pro marketingovou strategii obsahují: analýzu trhu prostřednictvím dotazníku, jako i výzkum na základě sekundárních dat (získaných prostřednictvím statistik a studií z různých internetových stránek), které jsou shrnuté do analýzy SWOT, na základě které jsou dále vyváděné závěry a marketingové cíle. V práci jsou taky uvedené možnosti reklamy na internetu a jednotlivé marketingové strategie. Ty jsou aplikované v marketingové strategii na závěr práce, která postupuje standardně: Segmentace-Targeting-Positioning, Marketingový Mix, Rozpočet a Akční plán, Monitoring a Vyhodnocení.
Ekonomická analýza vybraných předvolebních slibů z roku 2006 a jejich dopad na veřejné výdaje
Zámorský, Tomáš ; Písař, Pavel (vedoucí práce) ; Ryvolová, Ivana (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám analýzou volebních slibů, které jsou součástí každé předvolební kampaně. Cílem je ověření faktu, že mnoho z těchto slibů není možno z finančních důvodů uskutečnit. Zaměřuji se na dvě známé politické strany: ODS a ČSSD. Provádím srovnání mezi skutečnými a hypotetickými stavy státních rozpočtů, které by nastaly, kdyby zkoumané sliby vstoupily v platnost. Touto analýzou se pokouším potvrdit teorii politických cyklů, které hovoří o nepřiměřených vládních výdajích v období voleb a jejich dopadech na léta poté. Hlavní myšlenkou práce by mělo být to, že politika se dnes stává obchodem, kdy si politici "nakupují" hlasy voličů, aby se dostali ke své perspektivní profesi. Neméně důležitou myšlenkou je to, že občané by neměli dát na viditelná a velkolepá gesta a měli by se řídit vlastním rozumem a vidět i to co vidět není.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.