Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Slevové portály v oblasti pohostinství
Müllerová, Veronika ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na slevové portály. Nabídka subjektů, která se na slevových portálech objevuje, je velmi široká, z toho důvodu byla zúžena pouze na restaurační zařízení. Hlavním cílem je definovat společné a rozdílné požadavky (očekávání) na slevovou akci ze stran zákazníků, kteří slevové vouchery nakupují a ze stran poskytovatelů slev, kterými jsou, v rámci této diplomové práce, restaurační zařízení. Obsahem teoretické části práce je seznámení s pojmy marketingové komunikace, směřující k online komunikaci se zákazníkem. Dále ústřední problematika, pojetí slevových portálů. V praktické části je proveden rozbor dotazníků od zákazníků slevových portálů a rozhovorů s poskytovateli slevových nabídek. Celá práce je zaměřena na restaurační zařízení, které slevy poskytují v porovnání se zákazníky, kteří ze slevové vouchery nakupují. Závěrem práce je provedeno srovnání společných a rozdílných požadavků obou stran. Výsledky práce mohou sloužit zejména novým restauratérům ke zvážení rozhodnutí, zda nabídku na slevových portálech realizovat a co od ní očekávat. Diplomová práce může sloužit i stálým provozovatelům, kteří již na slevových portálech působí a je v jejich zájmu co nejlépe uspokojovat zákazníkovo očekávání.
analysis of slovak daily deal market and global trends
Guláš, Karol ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato bakalářská práce je věnována analýze slevového trhu na Slovensku. V první části je rozpracovaná definice marketingu a jeho podstaty, představeny nové trendy v marketingu a marketingový mix přizpůsoben potřebám slevových portálů. Vymezené jsou nejvážnější rizika v tomto podnikání a popsán je vznik hromadného nakupování v USA a na Slovensku. Ve druhé části jsou teoretické poznatky uvedeny do praxe prostřednictvím slevového portálu Jožko.sk, kde je představen jeho vznik a uvedení na trh a marketingová strategie využívající různé specifické kampaně.
Koncept hromadného nakupování na internetu
Klimentová, Klára ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na koncept hromadného nakupování na internetu, tedy na relativně novou formu podpory prodeje. Práce se snaží zmapovat trh, na kterém portály hromadného nakupování působí a nalézt důvody, které vedly k rychlému rozšíření tohoto marketingového nástroje v České republice. Cílem práce je představit koncept hromadného nakupování na internetu, zmapovat trh hromadného nakupování v České republice i ve světě a především vytvořit doporučení pro zájemce o tento druh e-commerce. Součástí práce je výzkum vnímání zákazníků, který je východiskem pro posouzení stanovených hypotéz a současně je základem pro identifikaci hlavních rizik prodeje přes portály hromadného nakupování. Zjištění plynoucí z výzkumu jsou dále využita ke zpracování doporučení pro firmy nebo podnikatele, kteří mají zájem o využití tohoto marketingového nástroje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.