Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Managing Customer Experience
Seifert, Marián ; Čaniga, Igor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The purpose of the thesis is to analyze the current situation of customer experience induced by the selected company and to provide a series of recommendations for its improvement. The paper critically evaluates the customer experience practices of company’s individual retail stores, internet shop, service center and the customer service. The results are recommended solutions for providing better services to increase the customer loyalty, as well as the way to eliminate the recognized deficiencies.
Managing Customer Experience
Seifert, Marián ; Čaniga, Igor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The purpose of the thesis is to analyze the current situation of customer experience induced by the selected company and to provide a series of recommendations for its improvement. The paper critically evaluates the customer experience practices of company’s individual retail stores, internet shop, service center and the customer service. The results are recommended solutions for providing better services to increase the customer loyalty, as well as the way to eliminate the recognized deficiencies.
Vytvoření konkurenční výhody na trhu s hutními materiály
Kobrlová, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Málek, Jakub (oponent)
Cílem této bakalářské práce je prostřednictvím analýzy vybraných faktorů zhodnotit možnost vybudování servisního centra na českém a slovenském trhu s hutními materiály. Tato analýza je prováděna pro potřeby společnosti Van Leeuwen Pipe and Tube Group, především pro její pobočku se zastoupením v České republice a na Slovensku. Z tohoto důvodu je práce rozdělena na část teoretickou a praktickou. Zatímco část teoretická je věnována představení společnosti Van Leeuwen a pro přiblížení problematiky hutních materiálů také charakteristice příslušného trhu se zaměřením na základní deskriptory, praktická část se zabývá analýzou vybraných faktorů s přímým dopadem na možnost realizace projektu servisního centra. Konkrétně se jedná o vyhodnocení zájmu zákazníků o vybrané servisní operace a o vyhledání společností, které již v oblasti servisních center působí. V neposlední řadě je pozornost věnována myšlence strategického umístění servisního centra.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.