Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj služeb v oblasti prodeje hutního materiálu
Kobrlová, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Málek, Jakub (oponent)
Práce se věnuje projektu zaměřenému na rozvoj služeb v oblasti prodeje hutního materiálu. Zohledňuje nejenom možnost realizace projektu Business Services, ale zároveň navrhuje konkrétní postupy a řešení. Opírá se jak o odborné publikace a statistická data, tak o interní dokumenty firmy XY a vlastní výzkum zaměřený na potřeby zákazníků v oblasti úpravy a opracování trubek a dutých uzavřených profilů. Opodstatněnost hlavní myšlenky projektu je podložena čtyřmi základními faktory. Vývoj trhu, konkurence, požadavky zákazníků a dlouhodobá strategie zainteresované společnosti XY tak představují výchozí bod pro vymezení konkrétní podoby projektu. Na základě vyhodnocení těchto faktorů jsou vytvářeny jednotlivé výstupy práce v podobě podnikatelského záměru a projektového plánu. Kromě rozboru zdrojů, rozpočtu a harmonogramu se práce zabývá také identifikací hlavních rizik spojených s projektem. Výsledkem je konkrétní návrh projektu.
Vytvoření konkurenční výhody na trhu s hutními materiály
Kobrlová, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Málek, Jakub (oponent)
Cílem této bakalářské práce je prostřednictvím analýzy vybraných faktorů zhodnotit možnost vybudování servisního centra na českém a slovenském trhu s hutními materiály. Tato analýza je prováděna pro potřeby společnosti Van Leeuwen Pipe and Tube Group, především pro její pobočku se zastoupením v České republice a na Slovensku. Z tohoto důvodu je práce rozdělena na část teoretickou a praktickou. Zatímco část teoretická je věnována představení společnosti Van Leeuwen a pro přiblížení problematiky hutních materiálů také charakteristice příslušného trhu se zaměřením na základní deskriptory, praktická část se zabývá analýzou vybraných faktorů s přímým dopadem na možnost realizace projektu servisního centra. Konkrétně se jedná o vyhodnocení zájmu zákazníků o vybrané servisní operace a o vyhledání společností, které již v oblasti servisních center působí. V neposlední řadě je pozornost věnována myšlence strategického umístění servisního centra.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kobrlová, Lada
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.