Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 144 záznamů.  začátekpředchozí135 - 144  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Právní úprava ochrany spotřebitele se zaměřením na vadné výrobky
Popeláková, Klára ; Kotoučová, Jiřina (vedoucí práce) ; Štěpánek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou ochrany spotřebitele, konkrétně úpravou odpovědnosti za vady výrobků, potažmo odpovědnosti za škodu způsobenou vadou výrobků. Čtenář se dozví zejména to, jak postupovat, pokud se vyskytne vada výrobku, v jaké lhůtě musí svá práva uplatnit, u koho a za jakých podmínek. Toto je v práci objasněno nejen citaci důležitých právních předpisů, ale i prostřednictví ukázek použití zákonů na příkladech z praxe. Nechybí ani přehled nejčastějších podvodných praktik prodávajících, na které je třeba si dát pozor. Zmíněny jsou i spotřebitelské organizace, náplň jejich činnosti a samozřejmě kontakt, kam se spotřebitel může obrátit s případným dotazem. V závěru práce jsem analyzovala, do jaké míry jsou spotřebitelé znalí svých práv. Výzkum byl proveden formou dotazníku na vzorku více než 100 lidí, kde si respondenti mohli vybrat z nabízených odpovědí.
Prodej podniku z hlediska daní, účetnictví a práva v ČR
Stiborová, Jana ; Martiník, Karel (vedoucí práce)
Práce popisuje prodej podniku z právního hlediska, kde vychází z Obchodního zákoníku. Účetní pohled se zabývá účtováním u prodávajícího i u kupujícího. V práci je obsažena i daňová problematika.
Přímý prodej jako alternativa nabídky
Skála, Ondřej ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se zabývá přímým prodejem jako alternativou nabídky zboží a služeb. Analyzuje toto odvětví, zabývá se etikou prodeje a uvádí využití přímého prodeje u společnosti Herbalife Int.
Zajištění prototypových dílů
Jirků, Roman ; Černá, Hana (vedoucí práce) ; Novák, Milan (oponent)
Práce hodnotí oddělení nákupu v technickém centru podniku Škoda Auto a.s. Popisuje se zde proces nákupu a výběru dodavatelů.
Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce
Šímová, Václava ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Tato práce se zabývá kritérii zákazníků při výběru prodejny v Benešově u Prahy, jejich kupním chováním a marketingem obchodu. Součástí je i marketingový výzkum na dané téma.
Fúze a akvizice
Řezáčová, Alena ; Vomáčková, Hana (vedoucí práce) ; Zelenka, Vladimír (oponent)
Práce zobrazuje možnosti spojení podniků, jejich právní rámec a daňové dopady podle legislativy ČR a účetní řešení těchto transakcí s podniky podle předpisů ČR a podle IFRS.
Vliv merchandisingu na kupní rozhodování spotřebitele
Víznerová, Patricie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Doležalová, Jarmila (oponent)
Nakupování se stalo běžnou součástí našich životů. Vše, co se děje v naší hlavě před tím, než vezmeme vybraný produkt z regálu, se dá přirovnat k černé schránce. Spotřebitele ovlivňují při nákupu fyzické, psychické, kulturní a sociální aspekty. Maloobchodník se snaží zákazníkovi nákup co nejvíce usnadnit a zpříjemnit. Aktivity, které zatraktivňují nákupní prostředí, se nazývají merchandising. Merchandising, který je přínosem pro zákazníka, maloobchodníka i výrobce resp. merchandisingovou agenturu, je cílem této práce.
Přímý prodej Provident Financial - porovnání s konkurencí a jeho stimulace
Opekarová, Jitka ; Jakubíková, Dagmar (vedoucí práce) ; Libra, Gustav (oponent)
Cílem diplomové práce je porovnání systému řízení přímého prodeje s přímými i nepřímými konkurenty. Práce je členěna do teoretické a praktické části. Teoretická část pojednává o problematice přímého prodeje v ČR i ve světě, poodhaluje fenomén multi-level marketingu a pyramidových her. Analyzuje zadlužování českých domácností a zmiňuje se o benchmarkingu. Praktická část se zabývá popisem řízení systému přímého prodeje společnosti Provident Financial a oslovených konkurentů. Stěžejní část práce tvoří hodnocení těchto systémů metodou polaritního a konkurenčního profilu. Z hodnocení vyplývají návrhý a doporučení pro společnost Provident Financial.
Faktory ovlivňující cenu fotbalových televizních práv
Chvojka, Petr ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Hnilica, Jiří (oponent) ; Hobza, Vladimír (oponent)
Sportovní přenosová práva jsou dnes jedním z klíčových zdrojů financí profesionálního sportu, z čehož vychází potřeba identifikace faktorů, které mají vliv na jejich cenu. Analyzovat celé sportovní prostředí by nebylo z důvodu příliš širokého teoretického záběru možné. Práce se proto zabývá pouze takovými případy, které reprezentují centralizovaný prodej televizních práv v prostředí domácí fotbalové ligové soutěže.
Kritéria zákazníků při výběru prodejny-obchodního řetězce
Pejzl, David ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Tato práce se zabývá kritérii zákazníků při výběru prodejny ? obchodního řetězce. Cílem práce je porovnat chování zákazníků menšího města ? Kralup nad Vltavou s výsledky celorepublikového výzkumu. V práci vysvětluji vzniklé odchylky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 144 záznamů.   začátekpředchozí135 - 144  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.