Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studium odolnosti skládané střešní krytiny proti zafoukávání sněhu
Staňková, Veronika ; Stančík,, Hynek (oponent) ; Zach, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou zafoukávání sněhu pod skládané střešní krytiny. Při řešení teoretické části bylo zjištěno, že v současné době neexistuje zkušební metoda, kterou by se možnost zafoukávání sněhu pod skládanou střešní krytinu měřilo. Proto byla navržená zcela nová metodika pro provádění zkoušky včetně zkušebního zařízení, pomocí které se dá měřit množství sněhu, které se dostane pod skládanou střešní krytinu.
Zděný rodinný dům
Kovář, Jan ; Šafářová, Markéta (oponent) ; Lavický, Miloš (vedoucí práce)
Cílem zadaného tématu bakalářské práce ,,zděný rodinný dům“ je vypracovat projektovou dokumentaci pro provedení stavby. Rodinný dům je navržen pro čtyřčlennou rodinu. Nachází se v okrajové části městyse Velké Němčice. Objekt je řešen jako samostatně stojící o dvou nadzemních podlažích, nepodsklepený. První nadzemní podlaží lze rozdělit na část technickou a aktivní. V technické části se nachází garáž pro jedno automobilové stání, dílna, technická místnost šatna a schodiště. V aktivní zóně domu se nachází obývací pokoj s jídelnou, kuchyní a vstup na terasu. V druhém nadzemním podlaží jsou tři pokoje, šatna koupelna, sušárna a samostatné WC. Nosné zdivo je zděné z cihelných tvárnic Porotherm. Stropy jsou z POT nosníků a stropních vložek MIAKO. Část rodinného domu je zastřešena pultovou střechou se sklonem 150 z plechové střešní krytiny Lindab a druhá část plochou střechou ze spádových klínů.
Studium odolnosti skládané střešní krytiny proti zafoukávání sněhu
Staňková, Veronika ; Stančík,, Hynek (oponent) ; Zach, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou zafoukávání sněhu pod skládané střešní krytiny. Při řešení teoretické části bylo zjištěno, že v současné době neexistuje zkušební metoda, kterou by se možnost zafoukávání sněhu pod skládanou střešní krytinu měřilo. Proto byla navržená zcela nová metodika pro provádění zkoušky včetně zkušebního zařízení, pomocí které se dá měřit množství sněhu, které se dostane pod skládanou střešní krytinu.
Zděný rodinný dům
Kovář, Jan ; Šafářová, Markéta (oponent) ; Lavický, Miloš (vedoucí práce)
Cílem zadaného tématu bakalářské práce ,,zděný rodinný dům“ je vypracovat projektovou dokumentaci pro provedení stavby. Rodinný dům je navržen pro čtyřčlennou rodinu. Nachází se v okrajové části městyse Velké Němčice. Objekt je řešen jako samostatně stojící o dvou nadzemních podlažích, nepodsklepený. První nadzemní podlaží lze rozdělit na část technickou a aktivní. V technické části se nachází garáž pro jedno automobilové stání, dílna, technická místnost šatna a schodiště. V aktivní zóně domu se nachází obývací pokoj s jídelnou, kuchyní a vstup na terasu. V druhém nadzemním podlaží jsou tři pokoje, šatna koupelna, sušárna a samostatné WC. Nosné zdivo je zděné z cihelných tvárnic Porotherm. Stropy jsou z POT nosníků a stropních vložek MIAKO. Část rodinného domu je zastřešena pultovou střechou se sklonem 150 z plechové střešní krytiny Lindab a druhá část plochou střechou ze spádových klínů.
Marketingové strategie a jejich aplikace na českém trhu stavebních produktů se zaměřením na kupní chování na trhu střešních krytin
Joura, Vítězslav ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Kutnar, Vít (oponent)
Tato disertační práce se zabývá marketingovými strategiemi na českém trhu stavebních produktů a všemi aspekty kupního chování během výběru a pokrývání střechy. Český trh stavebních výrobků je souborem mnoha vztahů mezi různými distribučními články: výrobními, prodejními, projekčními a instalačními. Tato práce se zabývá jak modelem 4P, který rozšiřuje o další 3P, tak marketingovým mixem spotřebitele 4C. Kvantitativní průzkum pokrývačů a kvalitativní průzkum pokrývačů a prodejců střešních krytin potvrdil, že pokrývač je nejblíže při výběru investora. Jako takový má velký vliv na jeho rozhodování a je schopný změnit jeho finální rozhodnutí. Lokální blízkost prodejce střešních krytin je zásadním faktorem pro nákup v daném místě prodeje. Dle regionu České republiky je možné nalézt rozdíly v používaných střešních materiálech. Rozdíl může být dán historickým zvykem, ovlivňováním a znalostí značky střešních krytin v daném regionu nebo funkcionalitou střešní krytiny, která je požadována vzhledem k přírodním podmínkám. Všechny distribuční články na českém trhu střešních krytin používají marketing pro dosahování svých cílů: prodej střešních krytin a sní spojených služeb. Dalším přínosem práce je i navržení modelů rozhodování distribučních mezičlánků a investorů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.