Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh reverberátoru pro simulaci akustiky prostoru
Húserka, Jozef ; Orlovský, Kristián (oponent) ; Kurc, David (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá simulovaním akustických priestorov pomocou reverberátorov. Výstupom z práce sú algoritmy implementujúce štyri reverberátory a skript počítajúci objektívne parametre akustického priestoru z impulzných odoziev. Reverberátory boli implementované v prostredí Matlab. K všetkým reverberátorom boli vytvorené grafické rozhrania na zjednodušenie ich používania. Prvá časť kapitoly sa zaoberá objektívnymi parametrami akustického priestoru a spôsobom ich počítania z impulznej odozvy. V druhej kapitole sú popísané štruktúry z ktorých sú vytvorené implementované reverberátory v tretej kapitole. Tá okrem implementácie obsahuje aj ich porovnanie. V záverečnej kapitole bolo prevedené meranie impulzných odoziev troch priestorov a ich aproximovanie pomocou implementovaných reverberátorov.
Adaptivní real-time reverb jako plugin pro herní engine Unity
Konečný, Dominik ; Balík, Miroslav (oponent) ; Kiska, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje reverberátorům jako systémům sloužícím k simulaci poslechových prostor a jejich implementaci v rámci herního vývojového prostředí Unity. Cílem této práce bylo vytvořit funkční zásuvný modul pro toto prostředí, který bude schopný pracovat v reálném čase a taky své parametry v reálném čase měnit.
Adaptivní real-time reverb jako plugin pro herní engine Unity
Konečný, Dominik ; Balík, Miroslav (oponent) ; Kiska, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje reverberátorům jako systémům sloužícím k simulaci poslechových prostor a jejich implementaci v rámci herního vývojového prostředí Unity. Cílem této práce bylo vytvořit funkční zásuvný modul pro toto prostředí, který bude schopný pracovat v reálném čase a taky své parametry v reálném čase měnit.
Návrh reverberátoru pro simulaci akustiky prostoru
Húserka, Jozef ; Orlovský, Kristián (oponent) ; Kurc, David (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá simulovaním akustických priestorov pomocou reverberátorov. Výstupom z práce sú algoritmy implementujúce štyri reverberátory a skript počítajúci objektívne parametre akustického priestoru z impulzných odoziev. Reverberátory boli implementované v prostredí Matlab. K všetkým reverberátorom boli vytvorené grafické rozhrania na zjednodušenie ich používania. Prvá časť kapitoly sa zaoberá objektívnymi parametrami akustického priestoru a spôsobom ich počítania z impulznej odozvy. V druhej kapitole sú popísané štruktúry z ktorých sú vytvorené implementované reverberátory v tretej kapitole. Tá okrem implementácie obsahuje aj ich porovnanie. V záverečnej kapitole bolo prevedené meranie impulzných odoziev troch priestorov a ich aproximovanie pomocou implementovaných reverberátorov.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.