Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Vlastní značky obchodního řetězce
MARTINEC, Patrik
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vlastní značky obchodního řetězce Billa a jeho komunikační strategii na českém trhu. Cílem je výběr vhodných komunikačních nástrojů, které povedou ke zvýšení povědomí o vlastních značkách. První část práce nejprve představuje teoretické základy spojené s problematikou značek, vlastních značek, komunikačních nástrojů a marketingového výzkumu. Tyto poznatky jsou následně využity v praktické části, která se zabývá charakteristikou vybraného obchodního řetězce a jeho vlastními značkami. Pro zjištění povědomí o vlastních značkách obchodního řetězce a chování zákazníků je využit marketingový výzkum. Informace jsou získány prostřednictvím dotazníku sdíleného na sociálních sítí Instagram a Meta, část informací byla získána ručním vyplněním tištěného dotazníku. Výsledky dotazníku jsou následně zpracovány a vyhodnoceny pomocí programů Microsoft Excel a Google Sheets. Na základě získaných informací jsou navržena řešení, které mají pomoci společnosti zvýšit povědomí o jejích vlastních značkách.
Marketingové aktivity obchodního řetězce
Doležel, Jiří ; Burková, Pavlína (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami obchodních řetězců v České republice. Vymezuje základní poznatky o obchodu, marketingu, marketingových komunikacích a základních metodách marketingového výzkumu. Dále se zabývá charakteristikou jednotlivých obchodních řetězců potravinového segmentu se zaměřením na moderní trh, z tradičního trhu se věnuje řetězci COOP. V praktické rovině práce zkoumá marketingové aktivity obchodních řetězců a vytipovává nejlepší příklady, hlouběji se zabývá analýzou marketingových aktivit COOPu na základě přístupu SWOT analýzy. Práce využívá také poznatky z dotazníkových šetření: prostřednictvím internetu a osobního dotazování mezi zákazníky COOPu. Vlastní návrhy obsahují doporučení marketingových aktivit uplatnitelných plošně pro všechny obchodní řetězce na trhu a dále pak konkrétně pro COOP.
Vlastní značky maloobchodního řetězce
RACKOVÁ, Pavlína
Práce se zaměřuje na výběr vhodných komunikačních nástrojů, které posílí znalost spotřebitelů u vlastních značek maloobchodního řetězce Lidl. V práci je popsaná problematika maloobchodu a značky jako takové a následně se práce věnuje vlastním značkám. Cílem práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají vlastní značky maloobchodního řetězce Lidl a na základě získaných dat navrhnout doporučení pro zvýšení znalosti o vlastních značkách obchodního řetězce Lidl. Vlastní značky v přeneseném slova významu představují vlastnictví samotných retailerů neboli obchodníků, se kterými by se spotřebitelé měli setkávat na prodejní ploše těchto obchodníků.
FOOD WASTE - potravinový odpad v domácnostech a maloobchodu
NOVÁ, Vlasta
Tato práce se zabývá problematikou potravinového odpadu v domácnostech a maloobchodech. Zaměřuje se na příčiny vzniku, možnosti snižování a formy nakládání s tímto odpadem. Součástí práce je provedení výzkumu na úrovni domácností a maloobchodních provozoven. Použité metody se opírají o kvantitativní přístup, jsou provedena dotazníková šetření. Zjištěné výsledky jsou v rámci vyhodnocení výzkumných otázek porovnány s výsledky mezinárodních výzkumů. V závěru práce jsou uvedena doporučení, která by mohla vést ke snížení plýtvání potravinami v domácnostech a maloobchodě.
Postavení vlastních značek maloobchodního řetězce
HUBÁČKOVÁ, Petra
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit doporučení pro rozvoj vlastních značek maloobchodního řetězce. Dílčím cílem je zjistit postoje spotřebitelů k privátním značkám na území České republiky a dále zjistit jejich názory na privátní značky vybraného maloobchodního řetězce. Pro tuto práci byl vybrán maloobchodní řetězec Kaufland v. o. s. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část práce se zabývá zejména pojmem privátní značka. Dále řeší pojmy jako značka, historii, vývoj a druhy značek a privátních značek či marketingový výzkum. Praktická část práce je věnována představení vybraného maloobchodního řetězce. Jedná se o maloobchodní řetězec Kaufland v. o. s. Následně jsou zde představeny také privátní značky tohoto řetězce, některé jsou detailněji popsány pro lepší představu čtenáře o sortimentu řetězce. Jsou to značky jako například K-Classic, SWITCH ON, K-Bio, Cultura Vini či Kuniboo. Podstatnou část práce tvoří analýza výsledků z provedeného dotazníkového šetření na téma Postavení vlastních značek maloobchodního řetězce, na základě kterého došlo k vypracování návrhu pro rozvoj privátních značek daného řetězce.
Postavení vlastních značek obchodního řetězce
LHOTÁK, Jakub
Bakalářská práce se zabývá postavením privátní značky na trhu. Hlavní cílem této práce je zjistit pohled spotřebitelů na privátní značku vybraného maloobchodního řetězce v České republice. Teoretická část se zaměřuje na pojem značka a jak je definován. Práce se dále zaměřuje na charakteristiku spotřebitelů a marketingový výzkum. V praktické části byl využit marketingový průzkum. Bylo provedeno dotazníkové šetření mezi spotřebiteli maloobchodního řetězce LIDL pro sběr dat. Výsledky jsou poté zpracovány pomocí grafů. Na základě výsledků práce navrhuje kroky ke zlepšení prezentace značky, její design a následný prodej privátní značky ve svém maloobchodním řetězci.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
BLAŽEK, Zdeněk
Bakalářská práce se zabývá postavením privátních značek obchodního řetězce Tesco. Hlavním cílem práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají výrobky privátních značek Tesco v porovnání s výrobky ostatních značek. Dílčím cílem je na základě zjištěných poznatků navrhnout možná řešení pro zlepšení toho vnímání. Práce se skládá ze dvou hlavních částí - teoretické, která zahrnuje literární rešerši a praktické, ve které je proveden vlastní výzkum. Literární rešerše podává čtenáři základní informace o tématu. V jednotlivých podkapitolách jsou vysvětleny pojmy související s prací. Nejprve jsou probrány značky obecně, poté podrobněji privátní značky, následně obchodní řetězce, a nakonec marketingový výzkum. V praktické části je proveden sběr dat, který probíhal formou online dotazníkového šetření a zúčastnilo se ho 219 respondentů. Na základě informací získaných dotazníkovým šetřením byla pro společnost Tesco navržena konkrétní doporučení, která mají za cíl zlepšit vnímání výrobků privátních značek.
Nabídka ryb ve vybraných prodejnách obchodních řetězců
HÁBROVÁ, Zuzana
Cílem této diplomové práce bylo zjištění a porovnání nabídky ryb ve vybraných prodejních jednotkách obchodních řetězců, a to především v kontextu nabídky české produkce ryb. Nabídka ryb je porovnávána na základě dat získaných metodou pozorování, které bylo prováděno v průběhu jednoho roku v prodejních jednotkách vybraných podle určitých kritérií, konkrétně v hypermarketech Albert, Globus, Kaufland a Tesco. Na základě získaných dat bylo možné vyhodnotit výzkumné otázky a zároveň v závěru práce uvést doporučení pro podpoření české produkce ryb a jejího prodeje.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
MIXAN, Radek
Bakalářská práce se zabývá postavením privátních značek v obchodním řetězci Lidl. V praktické části práce je realizován marketingový výzkum. Z dotazníkového šetření bylo zjištěno, jak zákazníci řetězce vnímají privátní značky. Práce popisuje, jaké jsou hlavní důvody spotřebitelů k nákupu výrobků pod privátní značkou, jak hodnotí jejich kvalitu a jak je srovnávají s výrobky klasických značek. Bylo také zjištěno, které privátní značky řetězce jsou zákazníky nejvíce preferované. Na základě získaných informací z dotazníkového šetření byla navržena doporučení pro další rozvoj privátních značek v řetězci Lidl.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
ŠEFČÍKOVÁ, Lucie
Tato bakalářská práce se zabývá privátními značkami obchodního řetězce Albert. Hlavním cílem této práce je zjistit jejich postavení na trhu z pohledu spotřebitele. Dalším cílem je zjistit informovanost zákazníků ohledně privátních značek. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na problematiku značek, zejména těch privátních. Praktická část využívá marketingový výzkum, který je veden elektronickou formou. Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení, zda spotřebitelé upřednostňují privátní značky oproti komerčním značkám, zda znají kvalitu privátních značek. Pomocí těchto dat jsou následně vytvořena doporučení, která by pomohla ke zvýšení prodejů daných privátních značek a lepší informovanost zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.