Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv finanční krize na objem reklamních výdajů
Michalcová, Anna ; Písař, Pavel (vedoucí práce) ; Zemplinerová, Alena (oponent)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je analyzovat možný vliv finanční krize na objem reklamních výdajů. První část práce srovnává několik příkladů teoretických pohledů na ekonomii reklamy. Analytická část práce zkoumá dopad finanční krize na reklamní výdaje. Analýzu jsem provedla na příkladu České republiky a USA, kde bylo možné tento vliv pozorovat dříve. V závěrečné části obeznamuji se situací několika firem a hodnotím, zda finanční krize jejich reklamní výdaje ovlivnila.
Analýza novinářské nezávislosti v segmentu stavebních spořitelen v souvislosti s jejich výdaji na reklamu
Lagová, Lucie ; Ševčík, Miroslav (vedoucí práce) ; Čermák, Petr (oponent)
Diplomová práce zkoumá potenciální závislost mezi články o stavebních spořitelnách publikovanými v médiích během června 2005 a května 2006 a mezi jejich reklamními výdaji do relevantních médií. V teoretické části je představen historický vývoj tří stěžejních témat diplomové práce ? žurnalistiky, reklamy a public relations. V dalších kapitolách jsou představeny stavební spořitelny na trhu, jejich komunikační strategie, reklamní výdaje a články o nich publikované. Analytická část obsahuje dvě samostatné analýzy. Obecná analýza zkoumá existenci/neexistenci závislosti mezi články publikovanými v médiích a reklamními výdaji spořitelen bez rozlišení jednotlivých médií. Výběrová analýza pak zkoumá existenci/neexistenci vztahů mezi sledovanými proměnnými v závislosti na typu médií, a dále pak v jednotlivých mediálních titulech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.