Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing ve florbalu
Hejl, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketing ve florbale Cíle práce: Hlavním cílem práce je navrhnout použitelná marketingová doporučení florbalovému klubu FB Hurrican Karlovy Vary. Metody: Mezi metody použité v této bakalářské práci patří rozhovor pomocí návodu, PEST analýza a SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem práce je návrh dvou konkrétních reklamních kampaní, které by měl klub zohlednit a použít za účelem získání zájmu karlovarských sportovních fanoušků. K dalším výsledkům lze řadit i popis detailního postupu vedoucího k úspěšnému oslovení potrenciálních partnerů klubu. Klíčová slova: florbal, sportovní klub, marketingový mix, marketingová komunikace, sponzoring, FB Hurrican K. Vary, reklamní kampaň

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.