Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Current Approaches to English Teacher Education as Reflected in Trainees'Teaching Practice
Holý, Tomáš ; Hofmannová, Marie (vedoucí práce) ; Voňková, Hana (oponent)
Práce se zabývá přístupy ke vzdělávání učitelů anglického jazyka používanými na katedře anglického jazyka a literatury Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Práce hledá odpovědi na otázku, které aspekty kompetencí učitele jsou rozvíjeny každým ze zmiňovaných přístupů. Vzhledem k tomu, že téměř polovina všech studentů učitelství zahrnutých ve výzkumu měla již předchozí zkušenost s výukou, je zkoumán také vliv zkušenosti s výukou na rozvoj učitelských dovedností. Psané reflexe studentů na pedagogickou praxi jsou podrobeny analýze za použití kombinace kvantitativních a kvalitativních metod. Výsledky jsou dané do souvislosti se současnými trendy ve vzdělávání učitelů.
Rozvoj odrazových schopností dětí mladšího školního věku
Jenčová, Kristýna ; Engelthalerová, Zdeňka (vedoucí práce) ; Kašpar, Ladislav (oponent)
v češtině Cílem práce je ověřit sestavený program na rozvoj odrazových schopností u dětí mladšího školního věku. Práce obsahuje dvacet čtyři metodických listů, které lze využít v rámci hodin tělesné výchovy. Tento metodický soubor zahrnuje v rámci rozcvičky: zahřátí, dynamický strečink, posilování a zpevňování a na závěr část zapracování. Všechny cviky jsou přizpůsobeny dětem mladšího školního věku. Experiment byl prováděn na dětech pátého ročníku na jedné pražské škole, trval tři měsíce - dvakrát týdně. Ukazatelem úspěšnosti byly výsledky motorického testu skok do dálky odrazem snožmo. Veškeré výsledky vznikly na základě měření. V rámci měření se zjišťovala váha, výška a výkon žáků. Každý testovaný žák měl tři pokusy, ze kterých se vybral ten nejlepší výkon. V experimentální skupině děti po tři měsíce cvičily podle připravených příprav, které měly zlepšit jejich odrazovou schopnost. Naopak děti v kontrolní skupině cvičily dle požadavků třídního učitele. Po třech měsících děti z experimentální a z kontrolní skupiny opět podstoupily měření, která ukázala účinnost cvičebního programu.
Current Approaches to English Teacher Education as Reflected in Trainees'Teaching Practice
Holý, Tomáš ; Hofmannová, Marie (vedoucí práce) ; Voňková, Hana (oponent)
Práce se zabývá přístupy ke vzdělávání učitelů anglického jazyka používanými na katedře anglického jazyka a literatury Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Práce hledá odpovědi na otázku, které aspekty kompetencí učitele jsou rozvíjeny každým ze zmiňovaných přístupů. Vzhledem k tomu, že téměř polovina všech studentů učitelství zahrnutých ve výzkumu měla již předchozí zkušenost s výukou, je zkoumán také vliv zkušenosti s výukou na rozvoj učitelských dovedností. Psané reflexe studentů na pedagogickou praxi jsou podrobeny analýze za použití kombinace kvantitativních a kvalitativních metod. Výsledky jsou dané do souvislosti se současnými trendy ve vzdělávání učitelů.
Current Approaches to English Teacher Education as Reflected in Trainees' Teaching Practice
Holý, Tomáš ; Hofmannová, Marie (vedoucí práce) ; Voňková, Hana (oponent)
Práce se zabývá přístupy ke vzdělávání učitelů anglického jazyka používanými na katedře anglického jazyka a literatury Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Práce hledá odpovědi na otázku, které aspekty kompetencí učitele jsou rozvíjeny každým ze zmiňovaných přístupů. Vzhledem k tomu, že téměř polovina všech studentů učitelství zahrnutých ve výzkumu měla již předchozí zkušenost s výukou, je zkoumán také vliv zkušenosti s výukou na rozvoj učitelských dovedností. Psané reflexe studentů na pedagogickou praxi jsou podrobeny analýze za použití kombinace kvantitativních a kvalitativních metod. Výsledky jsou dané do souvislosti se současnými trendy ve vzdělávání učitelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.