Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv společenských faktorů na nákup biopotravin
Macečková, Pavla
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů při nákupu biopotravin a vlivem sociálních faktorů na jejich kupní rozhodování. K naplnění cílů byly provedeny hloubkové rozhovory se spotřebiteli (n = 60) a prodejci (n = 12). Primární data byla doplněna o data ze sekundárních zdrojů a nálezy z pozorování na prodejnách. Závěrem byla na základě výsledků formulována obecná doporučení, která byla následně specifikována pro vybraný tržní subjekt.
Chování spotřebitele na trhu volně prodejných léčiv
Jellušová, Monika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Předmětem této práce je analyzovat chování spotřebitele při nákupu léků a nastínit jednotlivé aspekty, které ho ovlivňují. Na základě své osobnosti a jejích charakteristik si spotřebitel v rozhodovacím procesu musí vybrat jednu možnost při zvážení ostatních alternativ. Přitom reaguje nejen na marketingové kampaně farmaceutických společností, ale je ovlivňován názory ostatních lidí, přičemž největší důraz klade na ty, jimž nejvíce důvěřuje. V praktické části jsem se zaměřila na výzkum toho, na základě čeho si lidé vybírají léky, proč si koupí určitý lék a ne jiný, i když obsahuje stejnou účinnou látku. V rámci stejného výzkumu bych ráda zjistila, do jaké míry spotřebitele ovlivňuje cena léku.
Vliv internetu a sociálních sítí na spotřební chování
Grigarová, Pavla ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bilal, Linda (oponent)
Metody používané při zpracovávání práce zahrnují online dotazování a osobní rozhovory s odborníky. Cílem práce bylo teoreticky pokrýt oblast internetového marketingu a analyzovat uskutečněný vlastní výzkum. Výzkumem bylo odhaleno, že internet měl u posledních nákupů respondentů největší vliv na fáze hodnocení možností, nákup a hledání informací. Z kategorií byly internetem nejvíce ovlivněné nákupy elektroniky a služeb cestovního ruchu. S rostoucí cenou zboží bylo možné sledovat rostoucí vliv internetu. Nejvýznamnější nástroje internetového marketingu byly webové stránky firmy, vyhledávání pomocí vyhledávačů a nástroje na porovnávání cen. Pokud jde o sociální sítě, byl jejich vliv na spotřební rozhodování pouze okrajový. Práce zahrnuje i porovnání teoretických poznatků s výsledky výzkumu a zároveň názory odborníků.
Celebrity v reklamě na alkoholické nápoje
Vrátil, Jiří ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Cílem práce bylo vytvořit doporučení pro výběr celebrity do reklamy na alkoholické nápoje, respektive tří tuzemských značek (Becherovka, Absinth a Královská medovina). Uvádím použitou metodiku, dále se věnuji vlastnímu výběru značek alkoholických nápojů (proč jsem se rozhodl pro dané brandy) a předkládám stručnou charakteristiku jak nápojů, tak výrobců, pro které mohou být výstupy mé práce zejména užitečné. Následuje výběr charakteristik a vlastností člověka, jež by měly odpovídat image jednotlivých značek alkoholických nápojů a výběr celebrit potenciálně vhodných k propagaci zvolených značek. Poté prezentuji výsledky vlastního marketingového šetření, jehož hlavním cílem byl výběr celebrit vhodných k propagaci výše jmenovaných nápojů (doplňkově jsem pak na základě zmíněného výzkumu určil optimální prostředí pro exekuci reklamy).
Význam informace a komunikace v procesu interakce reálného a virtuálního světa
Chaloupka, Jan ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Práce se zabývá významem informace a komunikace v procesu, kdy se virtuální svět stává reálným světem. Rozebírá tak význam lidského faktoru, vazeb mezi účastníky komunikace a význam přenosových médií. V souvislosti s tím je zmiňován i význam znaků či metody sdělování informací, které slouží k přeměně virtuálního světa v reálný. Na základě empirických údajů a teoretických poznatků pak autor určuje obecné faktory, které ovlivňují změnu virtuálního světa v reálný.
Vliv referenčních skupin na spotřební chování studentů gymnázií
Vodsloň, Ondřej ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Brejchová, Jiřina (oponent)
Práce pojednává o vlivu referenčních skupin a aplikaci marketingových technik na ovlivňování spotřebního chování gymnaziálních studentů. Práce se snaží nalézt odpověď na otázku, zda existuje rozdíl v působení referenčních skupin na spotřební chování studentů státních a soukromých gymnázií v Praze. V rámci práce jsou nastíněny nejvhodnější marketingové techniky pro efektivní působení na cílovou skupinu gymnazistů. Součástí práce je analýza dvou dotazníkových výzkumů, a jedné provedené focus group.
Celebrity v reklamě na alkoholické nápoje
Vrátil, Jiří Mgr. ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kališová, Libuše (oponent)
Cílem práce bylo vytvořit doporučení pro výběr celebrity do reklamy na alkoholické nápoje, respektive tří tuzemských značek (Becherovka, Absinth a Královská medovina). Uvádím použitou metodiku, dále se věnuji vlastnímu výběru značek alkoholických nápojů (proč jsem se rozhodl pro dané brandy) a předkládám stručnou charakteristiku jak nápojů, tak výrobců, pro které mohou být výstupy mé práce zejména užitečné. Následuje výběr charakteristik a vlastností člověka, jež by měly odpovídat image jednotlivých značek alkoholických nápojů a výběr celebrit potenciálně vhodných k propagaci zvolených značek. Poté prezentuji výsledky vlastního marketingového šetření, jehož hlavním cílem byl výběr celebrit vhodných k propagaci výše jmenovaných nápojů (doplňkově jsem pak na základě zmíněného výzkumu určil optimální prostředí pro exekuci reklamy).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.