Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chování spotřebitele na trhu volně prodejných léčiv
Jellušová, Monika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Předmětem této práce je analyzovat chování spotřebitele při nákupu léků a nastínit jednotlivé aspekty, které ho ovlivňují. Na základě své osobnosti a jejích charakteristik si spotřebitel v rozhodovacím procesu musí vybrat jednu možnost při zvážení ostatních alternativ. Přitom reaguje nejen na marketingové kampaně farmaceutických společností, ale je ovlivňován názory ostatních lidí, přičemž největší důraz klade na ty, jimž nejvíce důvěřuje. V praktické části jsem se zaměřila na výzkum toho, na základě čeho si lidé vybírají léky, proč si koupí určitý lék a ne jiný, i když obsahuje stejnou účinnou látku. V rámci stejného výzkumu bych ráda zjistila, do jaké míry spotřebitele ovlivňuje cena léku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.