Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza povědomí o realitních kancelářích na našem trhu
Peťa, Tomáš ; Gavlas, Ondřej (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na oblast realitních kanceláří. Zabývá se analýzou povědomí o realitních kancelářích s přímým zacílením na realitní společnost Gaute a.s. Zjišťuje aktuální situaci na trhu s realitami a spokojenost respondentů s nabízenými službami. V teoretické části se čtenář seznámí s nejdůležitějšími pojmy týkající se daného tématu. Následuje analýza, která je složena z představení společnosti Gaute a.s., sestavení dotazníku a jeho vyhodnocení. Na základě zjištěných výsledků jsou navržena doporučení, která poslouží ke zlepšení povědomí o realitní kanceláři.
Analýza povědomí o realitních kancelářích na našem trhu
Peťa, Tomáš ; Gavlas, Ondřej (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na oblast realitních kanceláří. Zabývá se analýzou povědomí o realitních kancelářích s přímým zacílením na realitní společnost Gaute a.s. Zjišťuje aktuální situaci na trhu s realitami a spokojenost respondentů s nabízenými službami. V teoretické části se čtenář seznámí s nejdůležitějšími pojmy týkající se daného tématu. Následuje analýza, která je složena z představení společnosti Gaute a.s., sestavení dotazníku a jeho vyhodnocení. Na základě zjištěných výsledků jsou navržena doporučení, která poslouží ke zlepšení povědomí o realitní kanceláři.
Ocenění realitní společnosti
Urbánek, Zdeněk ; Jurečka, Jan (vedoucí práce) ; Jakoubek, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je ocenění realitní společnosti operující na pražském realitním trhu. Zadavatel ocenění si nepřeje zveřejňovat název společnosti, tento požadavek v celé práci respektuji. Ocenění je provedeno k rozhodnému datu 31. 12. 2010. Práce sestává ze strategické analýzy podniku, kde zkoumám vývoj relevantního trhu a konkurenční sílu oceňovaného podniku, a dále finanční analýzy, která obsahuje analýzu tří hlavních finančních výkazů, výpočet základních poměrových ukazatelů a výsledné zhodnocení finančního zdraví podniku. Poté následuje kapitola o generátorech hodnoty a sestavení finančního plánu. Na závěr je uvedeno výsledné ocenění podniku metodou diskontovaných peněžních toků. Ocenění je provedeno na úrovni investiční hodnoty z pohledu stávajícího podílníka.
Návrh marketingové strategie vybrané obchodní firmy
Hluchá, Karolína ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá procesem návrhu marketingové strategie. V první kapitole jsou uvedena všechna teoretická východiska k marketingovému strategickému řízení se zaměřením na formulaci marketingové strategie. V druhé kapitole jsou pak zmíněná teoretická východiska aplikována na konkrétní obchodní společnost, jejíž návrh marketingové strategie stojí na konci celé práce. Jedná se o společnost zabývající se především realitními službami, a proto je také v první kapitole uveden krátký vhled do realitního marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.