Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na změnu marketingové komunikace realitní agentury
Kolářová, Anna ; Kučera, Radim (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané realitní agentury s primárním zaměřením na preference generace Z. Práce je rozdělena do tří částí, teoretická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci služeb, generaci Z, X a Y a hlavní rysy charakterizující trh s nemovitostmi. Analytická část se soustředí na aktuální situaci vybrané realitní agentury v oblasti marketingové komunikace, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí a kvalitativní výzkum, zaměřující se na preference generace Z v oblasti výběru vlastního bydlení. V návrhové části jsou doporučeny na základě analytické části optimální změny v oblasti marketingové komunikace pro realitní agenturu.
Porovnání výhodnosti založení společnosti s.r.o. v ČR a VB na příkladu vybrané firmy
Uhrovičová, Vitězslava ; Chalabala, Jiří (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je porovnat, zda-li je výhodnější založit společnost s ručením omezeným v České republice nebo ve Velké Británii. Porovnání zakládání společností v těchto zemích proběhne na úrovni administrativní zátěže, časové náročnosti, zřizovacích a počátečních nákladů a dalších faktorů.
Vliv reklamy na rozhodování při koupi nemovitostí
Vrlová, Iva ; Lukáč, Michal (oponent) ; Barňák, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem reklamy a marketingových kanálů, které používají realitní agentury na českém realitním trhu. V detailní fázi se jedná o definování jednotlivých druhů reklam a aktérů, kteří vystupují na realitním trhu jak mezi prodejci a nákupčími, tak i mezi zprostředkovateli. Pokud chce realitní agentura aplikovat nebo zvýšit prodejnost pomocí určité reklamy, je úkolem této práce zjistit, na jaké cílové skupiny se má použít určitý druh reklamy.
Porovnání výhodnosti založení společnosti s.r.o. v ČR a VB na příkladu vybrané firmy
Uhrovičová, Vitězslava ; Chalabala, Jiří (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je porovnat, zda-li je výhodnější založit společnost s ručením omezeným v České republice nebo ve Velké Británii. Porovnání zakládání společností v těchto zemích proběhne na úrovni administrativní zátěže, časové náročnosti, zřizovacích a počátečních nákladů a dalších faktorů.
Vliv reklamy na rozhodování při koupi nemovitostí
Vrlová, Iva ; Lukáč, Michal (oponent) ; Barňák, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem reklamy a marketingových kanálů, které používají realitní agentury na českém realitním trhu. V detailní fázi se jedná o definování jednotlivých druhů reklam a aktérů, kteří vystupují na realitním trhu jak mezi prodejci a nákupčími, tak i mezi zprostředkovateli. Pokud chce realitní agentura aplikovat nebo zvýšit prodejnost pomocí určité reklamy, je úkolem této práce zjistit, na jaké cílové skupiny se má použít určitý druh reklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.