Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design of Power HIL unit for Li-pol cell simulation
Pribulla, Daniel ; Sova, Václav (oponent) ; Chalupa, Jan (vedoucí práce)
This thesis deals with design and construction of a Li-po cell Power-HIL simulator intended for testing of a small wireless module's powering. The simulator is based on a battery model which includes the influence of temperature and battery degradation on battery parameters. To estimate model parameters a series of tests on real Li-po cell with capacity 250mAh were performed. Charging and discharging tests were performed by different temperatures of the battery. In purpose of this test a simple thermal chamber was constructed. Design of the power electronics of the device was tested in the Simscape library of the Matlab Simulink. The result is a working prototype of the simulator tested for charging and discharging of batteries with capacity in range 100-1500 mAh. The simulator can be controlled with graphical user interface capable of setting the battery parameters and real time observation of the model variables.
Simulační model leteckého pístového spalovacího motoru
Olšovský, Petr ; Kučera, Pavel (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou real-time simulace leteckého pístového spalovacího motoru se zaměřením na zahřívání a chlazení válců. Součástí práce je stručný rozbor charakteristik leteckých motorů a výčet jejich rozdílů s motory automobilními. Následuje popis provozních podmínek letadel, jejich vliv na výkonové parametry motoru a popis samotné real-time simulace. Na závěr jsou předloženy a zhodnoceny výsledky simulací.
Emulace periferií vestavěných systémů pro rychlé prototypování
Müller, Dominik ; Kekely, Lukáš (oponent) ; Mrázek, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a konstrukcí vývojové a testovací platformy pro vývojáře vestavěných systémů určené k akceleraci počátečních fází vývoje vestavěných systémů.  Vytvořená platforma umožňuje vývojáři emulovat real-time okolí vyvíjeného systému, které může pozorovat a ovlivňovat.  Návrh celé platformy se soustředil na její rozsáhlou konfigurovatelnost, snadnou rozšířitelnost, znovupoužitelnost a univerzalitu.  Simulace probíhá přímo vůči reálnému mikrokontroléru.  Platforma tak doplňuje přístup čistě softwarové simulace o reálný základ, ale zůstává, oproti specializovaným testovacím systémům, znovupoužitelná a cenově dostupná.  Výsledkem práce je fyzické zařízení ovladatelné přes počítač uživatele umožňující připojit vývojový kit a simulovat jeho okolí.
Knihovna pro real-time simulaci 3D prostoru
Benna, Tomáš ; Peringer, Petr (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Práce popisuje návrh a implementaci systému pro real-time simulaci fyzikálního 3D prostoru, fungující jako nadstavbu ke grafickému enginu. Tento systém obsluhuje zpracování simulace rigidních těles chovajících se dle fyzikálních zákonů včetně detekce a řešení kolize. V textu je obsažen teoretický úvod do této problematiky, návrh a implementace systému jako multiplatformní knihovny a popis jejího uživatelského rozhraní. Mimo tuto knihovnu jsou výsledkem této práce i ukázkové aplikace, které nám znázorňují funkcionalitu navrhnutého simulačního modelu.
Emulace periferií vestavěných systémů pro rychlé prototypování
Müller, Dominik ; Kekely, Lukáš (oponent) ; Mrázek, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a konstrukcí vývojové a testovací platformy pro vývojáře vestavěných systémů určené k akceleraci počátečních fází vývoje vestavěných systémů.  Vytvořená platforma umožňuje vývojáři emulovat real-time okolí vyvíjeného systému, které může pozorovat a ovlivňovat.  Návrh celé platformy se soustředil na její rozsáhlou konfigurovatelnost, snadnou rozšířitelnost, znovupoužitelnost a univerzalitu.  Simulace probíhá přímo vůči reálnému mikrokontroléru.  Platforma tak doplňuje přístup čistě softwarové simulace o reálný základ, ale zůstává, oproti specializovaným testovacím systémům, znovupoužitelná a cenově dostupná.  Výsledkem práce je fyzické zařízení ovladatelné přes počítač uživatele umožňující připojit vývojový kit a simulovat jeho okolí.
EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí
Hencz, Attila ; Neruda, Roman (vedoucí práce) ; Pilát, Martin (oponent)
Název práce: EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí Autor: Attila Hencz Katedra / Ústav: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Roman Neruda, CSc., Ústav infor- matiky AV ČR,1 v.v.i.2 e-mail adresa vedoucího: Roman.Neruda@mff.cuni.cz Abstrakt: Předložená práce se zabývá vytvořením přizpůsobitelného skoro-univerzálního simulačního prostředí pro ztelesněné umělé inteligence (umělé bytosti), kde simulace probíhají i v reálném čase. Dále je také zkoumána problematika běhu takového systému a metody použité při těchto simulacích. Stávající implementace simulačního prostředí (EASIMEN) je zjednodušené a složí k demonstraci návrhu. Přitom je k dispozici pár jednoduchých ukážkových modulu specifických implementací pre potužitou architektúru umělej inteligence navržené autorem (BIAR), které jenom znázorňují jednotlivé aspekty této problematiky a sloužia jako šablóny pro vytvoření sofistikovanějších modulu v budoucnu. Klíčová slova: umělá inteligence, real-time simulace, 3D grafika, fyz- icky simulované virtuální prostředí, umělá bytost, kombinování příztupů k problematice umělé inteligence, návrh uměle inteligence založené na bi- ologii,...
EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí
Hencz, Attila ; Neruda, Roman (vedoucí práce) ; Brom, Cyril (oponent)
P ředlo ženáa práace se zab ývá vytvoření m přizpůsobitelnéeho skorouniverz ální ho simulační ho prostředí pro ztělesněn é umělé inteligence (umělé bytosti), kde simulace probí hají i v reálném čase. Dále je také zkoumána problematika běhu takového syst emů a metody pou žité p ři t ěchto simulací ch. St ávaj í cí implementace simulační ho prost ředí neobsahuje kompletní systém, ale několik podru žných projektů, které zn azorňují jednotlivé aspekty t éto problematiky.
Simulační model leteckého pístového spalovacího motoru
Olšovský, Petr ; Kučera, Pavel (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou real-time simulace leteckého pístového spalovacího motoru se zaměřením na zahřívání a chlazení válců. Součástí práce je stručný rozbor charakteristik leteckých motorů a výčet jejich rozdílů s motory automobilními. Následuje popis provozních podmínek letadel, jejich vliv na výkonové parametry motoru a popis samotné real-time simulace. Na závěr jsou předloženy a zhodnoceny výsledky simulací.
EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí
Hencz, Attila ; Neruda, Roman (vedoucí práce) ; Pilát, Martin (oponent)
Název práce: EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí Autor: Attila Hencz Katedra / Ústav: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Roman Neruda, CSc., Ústav infor- matiky AV ČR,1 v.v.i.2 e-mail adresa vedoucího: Roman.Neruda@mff.cuni.cz Abstrakt: Předložená práce se zabývá vytvořením přizpůsobitelného skoro-univerzálního simulačního prostředí pro ztelesněné umělé inteligence (umělé bytosti), kde simulace probíhají i v reálném čase. Dále je také zkoumána problematika běhu takového systému a metody použité při těchto simulacích. Stávající implementace simulačního prostředí (EASIMEN) je zjednodušené a složí k demonstraci návrhu. Přitom je k dispozici pár jednoduchých ukážkových modulu specifických implementací pre potužitou architektúru umělej inteligence navržené autorem (BIAR), které jenom znázorňují jednotlivé aspekty této problematiky a sloužia jako šablóny pro vytvoření sofistikovanějších modulu v budoucnu. Klíčová slova: umělá inteligence, real-time simulace, 3D grafika, fyz- icky simulované virtuální prostředí, umělá bytost, kombinování příztupů k problematice umělé inteligence, návrh uměle inteligence založené na bi- ologii,...
EASIMEN - Sandbox pro umělé bytosti v simulovaném prostředí
Hencz, Attila ; Neruda, Roman (vedoucí práce) ; Brom, Cyril (oponent)
P ředlo ženáa práace se zab ývá vytvoření m přizpůsobitelnéeho skorouniverz ální ho simulační ho prostředí pro ztělesněn é umělé inteligence (umělé bytosti), kde simulace probí hají i v reálném čase. Dále je také zkoumána problematika běhu takového syst emů a metody pou žité p ři t ěchto simulací ch. St ávaj í cí implementace simulační ho prost ředí neobsahuje kompletní systém, ale několik podru žných projektů, které zn azorňují jednotlivé aspekty t éto problematiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.