Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výuka chemie v nižších ročnících nižšího gymnázia v ČR
Wilhelm, Lukáš ; Šmejkal, Petr (vedoucí práce) ; Stratilová Urválková, Eva (oponent)
Český školský systém umožňuje studovat na třech odlišných typech gymnázií, lišících se délkou studia. Výuka na osmiletých a šestiletých gymnáziích však z části probíhá paralelně s výukou na základních školách, což může mít za následek velké rozdíly v časových dotacích, způsobené využitím disponibilních hodin, které jsou jednotlivým předmětům věnovány na těchto gymnáziích a odpovídajících ročnících základních škol. Chemie je na některých gymnáziích do výuky zařazována od třetího ročníku, ve stejném věku žáků jako na základních školách, jiná osmiletá gymnázia ji však zařazují již od počátku studia, čímž vzniká mezi délkou výuky značný nesoulad. Kolika osmiletých gymnázií se tato situace týká? A je velký rozdíl v rozsahu výuky chemie na osmiletých a čtyřletých gymnáziích? Právě těmito otázkami se zabývá tato práce zaměřující se na výuku chemie na osmiletých gymnáziích. Práce si klade za cíl především zjištění rozsahu výuky a srovnání jejího obsahu s definovaným učivem v rámcovém vzdělávacím programu. K nejdůležitějším výsledkům této práce patří zjištění, že je chemie vyučována dříve než na základních školách na celkem 68 % osmiletých gymnáziích. Dále bylo zjištěno, že žák absolvující osmileté gymnázium se bude mít možnost věnovat chemii v daleko větším rozsahu, než kdyby se po ukončení základní školy...
Marketingová komunikace firmy Prague Free Tour
Gyürkeová, Denisa ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Gunina, Daria (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Prague Free Tour. Daná problematika je nejprve rozebrána teoreticky metodou literární rešerše. V druhé části jsou zjištěné poznatky aplikovány na firmu, která je předmětem zkoumání. Cílem práce je pomocí empirického výzkumu zhodnotit nástroje marketingové komunikace firmy Prague Free Tour a na základě zjištěných výsledků podat firmě doporučení na zlepšení komunikační strategie. Došlo k potvrzení hypotézy, že pokud firma Prague Free Tour investuje do venkovní reklamy 0,- Kč, klesne počet zákazníků maximálně o 20 %.
Marketingový výzkum spokojenosti absolventů masérských kurzů v Dexter Academy
Svobodová, Barbora ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum spokojenosti absolventů masérských kurzů v Dexter Academy. Cíle práce: Hlavním cílem této práce je získání hodnocení masérských kurzů a služeb v Dexter Academy od absolventů těchto kurzů. Hodnocení bude dosaženo díky výzkumu spokojenosti zákazníků, který je jedním z hlavních úkolů práce. Dalším hlavním úkolem je poskytnout na základě získaných informací Dexter Academy návrhy vedoucí ke zlepšení masérských kurzů a služeb. Metody: Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě písemného dotazování. Výběrový soubor tvoří absolventi masérských kurzů, kteří byli vybráni na základě dostupnosti v době sběru dat. Výsledky: Vyhodnocení výsledků ukázalo několik nedostatků, které v Dexter Academy jsou. Proto byla navržena opatření pro tyto nedostatky, a pokud budou realizována, mělo by dojít ke zvýšení spokojenosti absolventů. Klíčová slova: vzdělávací služby, sportovní služby, dotazníkové šetření, marketingový mix služeb, masáže

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.