Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
The specifics of the food market of Slovak Republic
Göblová, Romana ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Horváthová, Jarmila (oponent)
Potravinářský průmysl Slovenské republiky se od 1. máje 2004 stal součástí celého evropského potravinářského průmyslu. Vstup do Evropské unie byl ze strany slovenských zemědělských a potravinářských výrobců považován za nevyhnutný krok. Tímhle krokem se stali součástí integračních procesů probíhajících napříč jednotným evropským trhem. V rámci úplné zemědělské soutěže ale existují rozdíly ve finanční podpoře EÚ pro jednotlivé členské státy. Proto mají v tomhle směru významní úlohu prostředky podpory na úrovni státu, aby bili výrobcové schopni obstát v tvrdém konkurenčním boji potravinářského trhu. Zároveň musí výrobcové dostát své odpovědnosti vůči spotřebitelovi dodržením kvalitativních a bezpečnostních potravinových norem.
Kvalita hraček v kontextu značek: Bezpečná a kvalitní hračka a Bezpečné hračky
TRNKA, Michal
Diplomová práce je zaměřena na analýzu kvality hraček na českém trhu v kontextu značek Bezpečná a kvalitní hračka a Bezpečné hračky. Obě uvedené značky jsou součástí Programu Česká kvalita a jsou určeny výhradně pro sortiment hraček. V první části práce jsou vymezeny základní pojmy a postupy týkající se sledované problematiky, aby bylo zajištěno bližší seznámení s daným tématem. Analytická část se opírá o výsledky dotazníkového šetření realizovaného u výrobců hraček(držitelů značek kvality i ostatních výrobců), prodejců hraček, spotřebitelů a u inspektora ČOI, dozorujícího hračky a výrobky péče o dítě. V závěrečné části jsou potvrzeny či vyvráceny stanovené pracovní hypotézy, zhodnocena kvalita hraček na českém trhu a nastíněny návrhy řešení s ohledem na získaná data v analytické části.
Výzkum požadavků zákazníka a vnímání značek kvality u produktů určených pro děti
Andrejsek, Miroslav ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Cílem této diplomové práce je za pomoci dotazníkového šetření prozkoumat požadavky zákazníků na výrobky pro děti a jejich vnímání značek kvality udělovaných těmto produktům. Výzkum se zaměřuje zjišťování možných změn v nákupním chování rodičů, preferencí zákazníků při nákupech výrobků pro děti, ochoty informovat se o nebezpečných výrobcích a znalostí značek kvality určených pro výrobky pro děti. Výsledky šetření ukázaly, že primárním požadavkem zákazníků na zkoumané výrobky je kvalita. Dále odhalily zájem zákazníků o značky kvality, ale zároveň i jejich nízké povědomí o těchto značkách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.