Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití současných technik SW inženýrství v oblasti videoher
Pavlásek, Jan ; Kroupa, Jiří (oponent) ; Kovář, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o vytvoření jednoduché 2D hry s využítím technik pro vývoj softwarové aplikace. Do hry jsou zabudovány prvky generování bludiště a hledání trasy. První část popisuje teorii spojenou s vývojem aplikace, generováním bludiště a plánováním trasy. Ve druhé části jsou pak tyto poznatky využity k implementaci jednotlivých algoritmů a jejich porovnání. Následuje implementace vybraných algoritmů do jednoduché 2D hry.
Konfigurovatelná vestavná foto/videopast se záznamem dat a samočinnou adaptací na okolí
Výborný, Filip ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
V diplomové práci je popsán návrh a konstrukce prototypu vestavné fotopasti s podporou natáčení videa a nočního vidění, jež je schopná se přizpůsobit změnám svého okolí. Zařízení je založeno na platformě Raspberry Pi a je konfigurovatelné přes dotykovou obrazovku s uživatelsky přívětivým grafickým rozhraním. Pro přehlednou správu záznamů bylo vytvořeno webové rozhraní ve frameworku Ruby on Rails. Fotopast byla zkonstruována a úspěšně otestována v reálných podmínkách. V práci jsou také uvedeny typické oblasti aplikace fotopastí a požadavky pro jejich realizaci.
Zpětnovazební učení pro řešení herních algoritmů
Daňhelová, Jana ; Uher, Václav (oponent) ; Kolařík, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce Zpětnovazební učení pro řešení herních algoritmů je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsány a srovnávány základní metody zpětnovazebního učení, přičemž zvláštní pozornost je věnována metodám aktivního učení – Q-učení a hlubokému učení. Praktická část je zaměřena na aplikaci metody deep learning na hru Had. Výsledky jsou prezentovány ve formě programu napsaného v programovacím jazyku Python, který se skládá z herního prostředí vytvořeného v PyGame, modelu konvoluční neuronové sítě zkonstruovaného v knihovně Keras a herního agenta. Výstupem programu je několik typů datasetů ve formátu csv. Získaná data, obsahující hodnoty jednotlivých parametrů jako počet epoch, přesnost, ztráta nebo výše odměny, mohou být následně použita jako podklady pro další zpracování.
Domácí multimediální centrum
Burkert, Michal ; Herout, Adam (oponent) ; Sumec, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu a implementaci aplikace, která bude sloužit jako náhrada běžných domácích spotřebičů (DVD přehrávač, videorekordér apod.). Počítač, který kombinuje několik takových zařízení bývá v angličtině označován jako Home Theater Personal Computer (HTPC), což se dá volně přeložit jako počítač pro domácí kino nebo také domácí multimediální centrum. Práce zkoumá dostupné knihovny a programy pro práci s multimédii v operačním systému Linux, které jsou využity pro vytvoření navrhnuté aplikace. Ukazuje také některé podobné, již existující, komerční i opensource systémy.
Zpětnovazební učení pro řešení herních algoritmů
Daňhelová, Jana ; Uher, Václav (oponent) ; Kolařík, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce Zpětnovazební učení pro řešení herních algoritmů je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsány a srovnávány základní metody zpětnovazebního učení, přičemž zvláštní pozornost je věnována metodám aktivního učení – Q-učení a hlubokému učení. Praktická část je zaměřena na aplikaci metody deep learning na hru Had. Výsledky jsou prezentovány ve formě programu napsaného v programovacím jazyku Python, který se skládá z herního prostředí vytvořeného v PyGame, modelu konvoluční neuronové sítě zkonstruovaného v knihovně Keras a herního agenta. Výstupem programu je několik typů datasetů ve formátu csv. Získaná data, obsahující hodnoty jednotlivých parametrů jako počet epoch, přesnost, ztráta nebo výše odměny, mohou být následně použita jako podklady pro další zpracování.
Domácí multimediální centrum
Burkert, Michal ; Herout, Adam (oponent) ; Sumec, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu a implementaci aplikace, která bude sloužit jako náhrada běžných domácích spotřebičů (DVD přehrávač, videorekordér apod.). Počítač, který kombinuje několik takových zařízení bývá v angličtině označován jako Home Theater Personal Computer (HTPC), což se dá volně přeložit jako počítač pro domácí kino nebo také domácí multimediální centrum. Práce zkoumá dostupné knihovny a programy pro práci s multimédii v operačním systému Linux, které jsou využity pro vytvoření navrhnuté aplikace. Ukazuje také některé podobné, již existující, komerční i opensource systémy.
Konfigurovatelná vestavná foto/videopast se záznamem dat a samočinnou adaptací na okolí
Výborný, Filip ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
V diplomové práci je popsán návrh a konstrukce prototypu vestavné fotopasti s podporou natáčení videa a nočního vidění, jež je schopná se přizpůsobit změnám svého okolí. Zařízení je založeno na platformě Raspberry Pi a je konfigurovatelné přes dotykovou obrazovku s uživatelsky přívětivým grafickým rozhraním. Pro přehlednou správu záznamů bylo vytvořeno webové rozhraní ve frameworku Ruby on Rails. Fotopast byla zkonstruována a úspěšně otestována v reálných podmínkách. V práci jsou také uvedeny typické oblasti aplikace fotopastí a požadavky pro jejich realizaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.