Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh změn marketingového mixu společnosti
Fixová, Veronika ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu prodeje plechovek na českém a slovenském trhu. Teoretická část se zabývá základními koncepty marketingu, a především marketingového mixu. Analytická část diplomové práce je zaměřena na současný stav firmy, kdy na základě analýz prodeje a vyhodnocených poznatků jsou zapracovány návrhy. Realizace návrhů povede především ke zvýšení povědomosti firmy, což může vést k přínosu nových zákazníku.
Strategie nákupu vybrané firmy
ZECHOVSKÁ, Zdeňka
Tématem bakalářské práce je Strategie nákupu vybrané firmy. Teoretická část této práce nejdříve vymezuje oblast nákupu, jeho průběh a řízení. Poslední kapitoly teoretické části se zaměřují na popis dílčích strategií, které tvoří nákupní strategii podniku. Praktická část této bakalářské práce analyzuje nákupní strategii vybrané společnosti, která působí v oblasti obchodu s potravinami, konkrétně obchodu s francouzskými sýry. Na základě výsledků této analýzy jsou v závěru práce navrženy možnosti pro zlepšení nákupního procesu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.