Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Dopady na psychiku dítěte po umístění do dětského domova
STARÁ, Daniela
Tato diplomová práce se zabývá dopady na psychiku dítěte po umístění do dětského domova. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se této problematiky. Dále se zabývá popisem psychologického vývoje dítěte, popisem vývoje emocí a také možnostmi ústavní péče. Praktická část popisuje zvolenou metodologii výzkumu. Dále jsou zde rozebrána čtyři témata zvolená na základě rozhovorů. Tato témata jsou rozdělená do jednotlivých kapitol, ty se pak věnují tématům lásky, péče, bezpečí, vztahů, důvěry viny a dětského domova. Každé téma je vypracované na podkladech z proběhnutých rozhovorů, kdy i já jako autorka jsem jednou z respondentů.
Marketing cílený na děti v reklamách na cukrovinky
Šůnová, Veronika ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato práce se zabývá tématem marketingu cíleného na děti v televizních reklamách na cukrovinky. V teoretické části jsou nastíněny základní informace související s touto problematikou jako například historie marketingu cíleného na děti v souvislosti s vývojem médií či druhy a podoby marketingové komunikace cílené na tuto specifickou skupinu. Podstatnou část teoretické části tvoří náhled do legislativních regulací a mimoprávních samoregulačních nástrojů a organizací zabývajících se reklamami cílenými na děti. Dále je v teoretické části věnovaná kapitola dětem, jakožto specifické cílové skupině a dosavadním výzkumům týkajícím se dětí a jejich vnímání reklam, na což navazuje podkapitola o psychologickém vývoji jejich kognitivních schopností. Praktickou část tvoří kvalitativní analýza vybraných televizních reklam na cukrovinky cílené na děti. Analýza spočívá ve zkoumání přítomnosti a podoby pěti prvků stanovených na základě získaných poznatků z teoretické části. Zkoumány jsou reklamy na produkty značky Kinder, které jsou primárně určeny pro děti, a to reklamy z období od 90. let až po ty současné. Z výsledků analýzy vyplývá, že některé prvky, které využívaly reklamy dříve, jsou přítomny i v současných reklamách. A naopak, že některé starší reklamy by v současnosti neobstály kvůli nesouladu s nynějšími...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.